newman221 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Hei Er det noen som har fått det nye grafiske grensesnittet til Telenor sin T-We-boks? Jeg har fått det, og jeg syns det er absurd rotete, vanskelig å finne frem, ulogisk og irriterende. Søkefunksjonen: Laaaaang rekke med bokstaver (ca.40 inkl tall) plassert på en linje. Tar jo evigheter å bla seg mellom bokstavene. Søkefunksjon finner absolutt alt med samme bokstavkombinasjon. Søk finner alt, både i ukesarkiv, i EPG i maaange dager fremover, og opptak. Men presenterer det på en ustrukturert måte, gjerne blandet sesonger, episoder, og nasjonaliteter. Og tilogmed ting som vises på TV om en ukes tid. Talesøk fungerer kanskje 1 av 3 ganger. Stort sett et rødt kryss og feil. Spoling hopper og hakker. Når man velger "start forfra" eller blar i ukesarkivet starter sendingen flere minutter før selve programmet. Hva er greia med det? Og den "avdelingen" med kanaler helt til venstre i menyen virker mindre enn den var tidligere. Har forresten T-we2, den nye boksen. Kan ikke si jeg er spesielt imponert egentlig. Er det bare meg som opplever dette, eller er det flere? Av hva man leser i media er det jo bare gull og grønne skoger og heeeelt fantastisk, men jeg finner det ganske plagsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå