akelbo Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Frir til fansen med robuste servere og kamp mot juks.League of Legends-skaperen jobber med taktisk førstepersonsskyter Lenke til kommentar
essofaces Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 endelig en god OW erstatning? men liker ikkje den raske kill time'en Lenke til kommentar
AedionGame Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 endelig en god OW erstatning? men liker ikkje den raske kill time'en Den raske kill timen er faktisk det jeg likte aller best ved det jeg så. Her er det nok like mange som er enige som uenige 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Alt for rask TTK(Time to kill) og treig movement for min del, men såg kult ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Vet ikke helt. Kjenner jeg har denne typen grafikk litt langt opp i halsen. Lenke til kommentar
Acefire87 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Tviler på at vi får den TTKen vi ser i sneakpeaken. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 endelig en god OW erstatning? men liker ikkje den raske kill time'en Hva skal man med en erstatning? Det er også sannsynlig at vi får en større oppdatering av overwatch snart. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 endelig en god OW erstatning? men liker ikkje den raske kill time'en Hva skal man med en erstatning? Det er også sannsynlig at vi får en større oppdatering av overwatch snart. Jeg er ikke en av dem, men det er ganske mange som syntes at OW sitt gameplay er for kaotisk til å kunne nyte som en esport. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Før i tiden betydde taktisk FPS spill Rainbow Six, orginale Ghost recon og SWAT..... Lenke til kommentar
Iki Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 endelig en god OW erstatning? men liker ikkje den raske kill time'en Hva skal man med en erstatning? Det er også sannsynlig at vi får en større oppdatering av overwatch snart. Jeg er ikke en av dem, men det er ganske mange som syntes at OW sitt gameplay er for kaotisk til å kunne nyte som en esport. Jeg vil nå tro at en hero shooter med langt kortere ttk blir minst like kaotisk? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg vil nå tro at en hero shooter med langt kortere ttk blir minst like kaotisk? Vel, meget mulig, men jeg tror det er mindre "spells" og mer ren skyting + eliminering, som at det stort sett (resurrection) blir færre og færre spillere igjen etter som runden utvikler seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå