Gå til innhold

mp3 til N6600 uten BT eller IR?

Blib

Anbefalte innlegg

Har da endelig fått meg en ny telefon, og det ble en fin N6600. Så tenkte jeg da at jeg skulle pøse på å kjøpe meg et 256MB-kort samtidig som jeg bestiller BT-hub. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg altså trenger 256MB. Jeg tenkte opprinnelig å bruke de til mp3er, men jeg er veldig usikker på lyden. Så er det noen BILLIG måte å overføre et 15-sekunders lydklipp til telefonen på, fra en PC? Og hvordan får jeg konvertert sangen til det formatet jeg må ha for å avspille når je ikke har installert Nokia Suite (eller.no)?

Hvordan er forresten lyden til N6600? Er virkeligt monolyd SÅ dårlig? Men lydkvaliteten ellers da? Verdt å bruke som mp3-spiller eller *fullstendigt* uegnet?

Er det noen som har prøvd telefonen sammen med MX900 sin BT-hub forresten? Skal kjøpe diNovo tror jeg og da er det jo MX900 som følger med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er forresten lyden til N6600? Er virkeligt monolyd SÅ dårlig? Men lydkvaliteten ellers da? Verdt å bruke som mp3-spiller eller *fullstendigt* uegnet?

Etter det jeg har hørt på forumet, så er N6600 helt uegnet til Mp3!

Folk sier at lyden blir dårlig!! man kan selvsagt bruke den til mp3 spilling, men som sagt, så er den uegnet til det!

Lenke til kommentar

6600 er definitivt IKKE laget for avspilling av mp3. Det fungerer, men lyden er crappy. Når det gjelder overføring uten BT eller IR, gjenstår OTA-overføring. Last opp sangen din til en webserver, last den ned via Opera på 6600. Når du har gjort dette et par ganger har du brukt like mye penger som et BT USB-adapter koster :-)

-Magnus

Lenke til kommentar

Lyden er ikke så dårlig som folk skal ha det til, den er dårlig i høytaleren på telefonen, i det blåtann headsettet jeg testet den med ( plantronics m3000) så var lyden helt grei, var mye bedre enn jeg fryktet! :yes:

Vis du har minnekort leser i dataen, da kan jo du bare laste ned en mp3 spiller fra nettet, og så bare legge sangene rett på minnekortet, det har jeg gjort, fungerer helt greit!

Lenke til kommentar

Hmm, så lyden er ikke alt for ille? Uff, jeg har så lyst til å teste før jeg kjøper meg 256MB. Har ikke minnekortleser. Tror dere det er mulig å ta med mobilen ned til Expert (Kjøpt der) og be de legge over noen sanger for meg? De har vel sikkert minnekortleser :)

Utenom det er det altså bare nedlastning. Dyyyrt :(

Hvor selges det en slik overgang slik at jeg kan bruke vanligt headset til telefonen? Og er det ingen som har MX900 og N6600?

Lenke til kommentar
Hmm, så lyden er ikke alt for ille? Uff, jeg har så lyst til å teste før jeg kjøper meg 256MB. Har ikke minnekortleser. Tror dere det er mulig å ta med mobilen ned til Expert (Kjøpt der) og be de legge over noen sanger for meg? De har vel sikkert minnekortleser :)

Utenom det er det altså bare nedlastning. Dyyyrt :(

Hvor selges det en slik overgang slik at jeg kan bruke vanligt headset til telefonen? Og er det ingen som har MX900 og N6600?

Kult! Visste ikke det fantes overganger fra vanlig headset til telefon! :dribble: Hvor får man tak i det ja?!

Men trodde det medfølgte handsfree når man kjøpte mobilen, kan jo bruke det til å høre på mp3er med.. (De siste mobilene jeg har kjøpt har handsfree medfølgt, eks 6610) :yes:

Endret av Steffen2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...