Blib Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har da endelig fått meg en ny telefon, og det ble en fin N6600. Så tenkte jeg da at jeg skulle pøse på å kjøpe meg et 256MB-kort samtidig som jeg bestiller BT-hub. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg altså trenger 256MB. Jeg tenkte opprinnelig å bruke de til mp3er, men jeg er veldig usikker på lyden. Så er det noen BILLIG måte å overføre et 15-sekunders lydklipp til telefonen på, fra en PC? Og hvordan får jeg konvertert sangen til det formatet jeg må ha for å avspille når je ikke har installert Nokia Suite (eller.no)? Hvordan er forresten lyden til N6600? Er virkeligt monolyd SÅ dårlig? Men lydkvaliteten ellers da? Verdt å bruke som mp3-spiller eller *fullstendigt* uegnet? Er det noen som har prøvd telefonen sammen med MX900 sin BT-hub forresten? Skal kjøpe diNovo tror jeg og da er det jo MX900 som følger med Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har samme mobil som deg. Jeg er spent på de svarene du får... fordi jeg lurer på det samme... =) Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvordan er forresten lyden til N6600? Er virkeligt monolyd SÅ dårlig? Men lydkvaliteten ellers da? Verdt å bruke som mp3-spiller eller *fullstendigt* uegnet? Etter det jeg har hørt på forumet, så er N6600 helt uegnet til Mp3! Folk sier at lyden blir dårlig!! man kan selvsagt bruke den til mp3 spilling, men som sagt, så er den uegnet til det! Lenke til kommentar
reintz Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 6600 er definitivt IKKE laget for avspilling av mp3. Det fungerer, men lyden er crappy. Når det gjelder overføring uten BT eller IR, gjenstår OTA-overføring. Last opp sangen din til en webserver, last den ned via Opera på 6600. Når du har gjort dette et par ganger har du brukt like mye penger som et BT USB-adapter koster :-) -Magnus Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Du kan jo lese testen til amobil,der nevner de mp3spilleren.. Jeg har foresten også knota endel på N:6600 i det siste,extremt bra telefon! Skal synce den med pc'en litt senere i jula,med blåtann adapter..får se hvordan det får Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Lyden er ikke så dårlig som folk skal ha det til, den er dårlig i høytaleren på telefonen, i det blåtann headsettet jeg testet den med ( plantronics m3000) så var lyden helt grei, var mye bedre enn jeg fryktet! Vis du har minnekort leser i dataen, da kan jo du bare laste ned en mp3 spiller fra nettet, og så bare legge sangene rett på minnekortet, det har jeg gjort, fungerer helt greit! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Hmm, så lyden er ikke alt for ille? Uff, jeg har så lyst til å teste før jeg kjøper meg 256MB. Har ikke minnekortleser. Tror dere det er mulig å ta med mobilen ned til Expert (Kjøpt der) og be de legge over noen sanger for meg? De har vel sikkert minnekortleser Utenom det er det altså bare nedlastning. Dyyyrt Hvor selges det en slik overgang slik at jeg kan bruke vanligt headset til telefonen? Og er det ingen som har MX900 og N6600? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Hmm, så lyden er ikke alt for ille? Uff, jeg har så lyst til å teste før jeg kjøper meg 256MB. Har ikke minnekortleser. Tror dere det er mulig å ta med mobilen ned til Expert (Kjøpt der) og be de legge over noen sanger for meg? De har vel sikkert minnekortleser Utenom det er det altså bare nedlastning. Dyyyrt Hvor selges det en slik overgang slik at jeg kan bruke vanligt headset til telefonen? Og er det ingen som har MX900 og N6600? Kult! Visste ikke det fantes overganger fra vanlig headset til telefon! Hvor får man tak i det ja?! Men trodde det medfølgte handsfree når man kjøpte mobilen, kan jo bruke det til å høre på mp3er med.. (De siste mobilene jeg har kjøpt har handsfree medfølgt, eks 6610) Endret 27. desember 2003 av Steffen2k Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Niks. Ikke noe headset her i gården Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Stereohandsfree koster jo bare 176 kroner på mpx.no Nokia Headsett Stereo, HDD1 - Til 8310,5210,5510,6510,7650,6600 Men lyden var crappy, var det ikke så? Var det med høytalerfunksjonen, eller også med stereo handsfree? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er nok bedre med handsfree enn høytallerfunksjon. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ahh.. da bestiller jeg meg en stereo handsfree til noka 6600.. Noen med erfaringer med n6600 stereo handsfree og mp3 ? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 selv om det er stereo handsfree, kommer lyden likevel i mono. D.v.s at du hører det samme i begge høytalerne du får på. F eks. i låter der trommegangen beveger seg fra den ene siden til den andre, mellom kanalene, vil det for deg høres ut som om den stiger i volum lissom. Men det er uansett bedre enn kun èn øreplugg... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ehm... Var en her som sa at han fikk stereo lyd ut av headsettet når han brukte UltraMP3 programmet. Vet ikke om det stemmer jeg... Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ehm... Var en her som sa at han fikk stereo lyd ut av headsettet når han brukte UltraMP3 programmet. Vet ikke om det stemmer jeg... url til UltraMP3 download? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har ikke link siden jeg ikke har programmet sjøl. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Men du vet ikke hvor bra lydkvaliteten er? Sammenlign med en mp3-spiller eller noe... Ikke noe annenhåndsfortellinger please Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ehm... er selve pluggen i bunn av telefonen mono, er det klin umulig å få stereo ut av den... Stereo må jo ha 2 sånne svarte ringer på pluggen, mono kun èn... Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 u gotta good point there! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå