enden Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Siden jeg sitter på dette forbanna modemet mitt i jula og ikke gidder å lese til eksamen så må jeg ha noe å finne på. Ha derfor laget en splashside til disabused.com Problemet er at jeg ikke har den fjerneste anelse om hva jeg skal bruke som bakgrunn, header og ramme til splashen. Ta en titt og gi meg feedback. http://www.fundingsrud.net/da Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Likte splashen, men designet på tips og triks duger ikke. Teksten på splashen var litt liten og buene var ikke "glatte" (bulkete buer), ellers meget bra. Sorry, men Tips og triks foreslår jeg at du begynner _helt_ på nytt med. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Nydelig font enden! Du har herved fått din første ADVARSEL av UFC, og det som styremedlem og alt... Uff, uff... /me likte ikke splashen din, desverre. Hadde nok hjulpet veldig om du fjerna den der disabused-ramma, så helt rar ut. EDIT: /me begynte på et forslag for deg, men siden du sjelden er fornøyd med det jeg mekker til deg, stoppet jeg opp. Endret 26. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) likte splashen jeg og, men t&t delen ble for kjedelig designmessig. virker som om det bare er satt inn litt rundinger her og firkanter der, ble kanskje litt for enkelt. likte tanken bak, selve oppsettet var bra, med balgrunn, noe grafikk utenfor teksten( til høyre), men fargevalget og det grafiske var gjerne ikke helt på topp. kanskje det hadde vært en ide å begrense seg til fil noen få farger? EDIT: så ikke overskriften i splashen, likte den ikke helt heller. Endret 26. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nei, og nei, hva er det mitt øye beskuer, times!? Og det fra et UFC styremedlem, tsk, tsk. -buene på splashen er som sagt kantete, dette legger man merke til med engang noe som forværrer førsteinntrykket. - designet på tips & tricks kunne vært bedre. Personlig synes jeg det var en dårlig fargekombo, og fargene i seg selv er ikke særlig pene. - rundingene på det sistnevnte designet er taggete, og har hvite pixler på seg. Eller synes jeg splashen var kjempe stilig, grådig enkelt, men stilig! Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Er det Times?! Så det ikke jeg, skriften er jo så liten... EDIT: Stakkaren har fikset det nå Endret 26. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) TIMES? Og Courier? Fra Übermeister of font-code? Hmm ... jeg ser godt hvor du vil. Dessverre var det ikke imponerede. Kornete detaljer og ugly font passer ikke inn uansett hvor. Heller ikke spesielt kreativt eller originalt. Splashen er okei, men ikke bedre enn det ... Endret 26. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Times EDIT: skulle det egentlig stå "disabused.com" ? Endret 26. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) POKKER skulle skrive at fonten courier kun er der fordi jeg ikke hadde tilgang på noe annet, men jeg glemte det. At tegningene har dårlig kvalitet kommer av at jeg ikke har hatt tid/ork/ferdigheter til å finpusse de. Dette var tross alt bare en fish Som jeg skrev i første innlegg Problemet er at jeg ikke har den fjerneste anelse om hva jeg skal bruke som bakgrunn, header og ramme til splashen. Det som er der nå av ramme og header er kun så det skulle være noe - det ble så tomt med bare ikoner og beskrivelse. Litt av poenget med denne tråden var å få litt hjelp til header, ramme og bakgrunn Heh, "designet" på tips & triks regnet jeg med at kom til å få pepper. Det skulle egentlig ikke ut til vurdering, da jeg er sterkt misfornøyd med det selv, men det snek seg visst med en link i splashen... PoleCat, dine forslag blir som regel kastet før jeg får se på de I alle fall hele konsepter. Jeg får bare se brudstykker og logoer, og jeg er ikke kreativ nok til å lage hele design ut fra en logo... Eller synes jeg splashen var kjempe stilig, grådig enkelt, men stilig! Takker. Betyr endel når det kommer fra deg edit: hvis dere tar en titt i stilarkene til begge sider så ser dere sansynligvis at alle spor av times er slettet. Hvordan dere har sett noe annet ann arial aner ikke jeg. Hos meg er og blir det arial med unntak av courier på ikonene til spashen - det grunnet at jeg ikke hadde noen kule fonter tilgjengelig på laptoppen da jeg laget bildene. Endret 27. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 PoleCat, dine forslag blir som regel kastet før jeg får se på de I alle fall hele konsepter. Jeg får bare se brudstykker og logoer, og jeg er ikke kreativ nok til å lage hele design ut fra en logo... /me er vel litt kjapp i svingninga til tider.. Har ikke noe imot å lage noe for deg, men noen av de kravene du stiller av og til er så rare at ikke mange her hadde forstått dem. Ikke strenge krav, bare rare. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 [quote name='enden' date='27/12/2003 : 19:11'] [quote name='floshest']Eller synes jeg splashen var kjempe stilig, grådig enkelt, men stilig![/quote] Takker. Betyr endel når det kommer fra deg [/quote] Hehe, takk forresten, du burdte rette opp skrivefeilien i splashen, det står "diasbused". Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Skal rette opp hele ramma og headeren i spashen når jeg blir inspirert, eller når noen hjelper meg Selvfølgelig er jeg rar. Jeg vil jo ikke ha en side som alle andre har. Det krever noen fikse løsninger Hadde jeg bare hatt ferdigheter nok i ps.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå