mfb Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hei. Er det mulig å angre seg på flytting av boliglån? Saken er det at jeg har et eksisterende boliglån i bank nr1. Grunnet fullført oppussing og verdiøkning ønsket jeg å forhandle meg til bedre betingelser i denne banken. Min kontaktperson i banken var på ferie, så jeg snakket med en annen konsulent via telefon, som sa tilbudet jeg var ute etter ikke var mulig å forhandle seg til hos dem. Jeg kontaktet derfor bank nr2, der jeg har vært kunde i 20 år, har brukskonto hos, samt alle forsikringer i. De ga meg derimot tilbudet jeg var ute etter, og jeg signerte på fredag forrige uke lånedokumenter for å flytte boliglånet til dem. Min kontaktperson i bank nr1 kom tilbake fra ferie denne uken og kontaktet meg derimot på mail i ettermiddag! Hun tilbød meg da et mye bedre tilbud enn det jeg fikk ved å bytte bank i utgangspunktet. Spørsmålet mitt da er: er det for sent/mulig å angre seg ved å ha byttet bank, og bevare boliglånet i den banken jeg opprinnelig hadde det i, med det beste tilbudet? Takker for svar. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Det er vel ikke noe bindingstid? Om du ikke får angret kan jo kontaktperson i bank1 bare flytte deg tilbake. 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Du bare flytter lånet ditt tilbake. Det er alt! Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Enklest å først spørre om bank2 har bedre tilbud, deretter om de matcher tilbudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå