Paal Kvamme Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Slik blir universitets-elbilen fra Skåne Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Til pendling i næromtådet hvor kollektive alternativer er dårlige? Tidsklemme-hjelper? Student-scooter? Eremitt-doning? Prisen er kanskje problemet? En annerledes variant. Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 15. oktober 2019 Populært innlegg Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Uniti One veier bare 600 kilo, og har ifølge produsenten et forbruk på kun 8 kW/100 km. Foto: Unity Ifølge produsenten skal bilen være svært energieffektiv - den skal bare bruke 8 kW på 100 kilometer. Jeg misliker at selveste TU klarer å bomme på benevning gang etter gang. Dette skaper en uvane som er ødeleggende for forståelsen av forskjellen på effekt og energi. TU bør ikke bidra til å spre denne uvanen med slik feilinformasjon. Endret 15. oktober 2019 av Simen1 11 Lenke til kommentar
Stefse Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Think i reprise? Svenskene ligger litt etter på elbilfronten ser jeg. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Think i reprise? Svenskene ligger litt etter på elbilfronten ser jeg.Tja, nokså lik størrelse, men ut over det er det jo ikke så mange slående likheter. 1 Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Think i reprise? Svenskene ligger litt etter på elbilfronten ser jeg.Tja, nokså lik størrelse, men ut over det er det jo ikke så mange slående likheter. Tror mye kan oppnås ved god design som her. Tre seter er smart. I det norske markedet ville kanskje utgaven med den lengste rekkevidden tåle en pris på 140.000. Oppgitt pris er langt høyere. 1 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Får vel Seat e-up for 179.900 også? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Ny "Think/Buddy" til 187000kr... Ja det blir sikkert en dundrende suksess... Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Dette kommer til å bli en vinner i vær / regnlandet Norge, spår jeg. Ikke bare i byer, men i tettsteder.- og de er det mange av. Sjåføren alene foran med to plasser bak holder for de fleste, og ingen svigermor/ektefelle som kan forstyrre kjøringen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå