Olaven Spire Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei Jeg lurer på å få meg overspenningsvern, har hatt en maskin for et par år siden som brant opp pga. lynnedslag. Har bra maskin i dag og vil gjerne ha det en god stund framover. Hvor mye $$$ må man ut med for å få et overspenningsvern som tåler lyn og andre strømforstyrrelser i nettet? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Trenger ikke å koste så mye. Overspenningsvern Lenke til kommentar
olavr Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Før du kjøper, så les itavisen. Ta også en kikk på www.nd.no og www.transinor.no. På www.nd.no står det godt beskrevet hva de forskjellige komponentene kan brukes til. Priser er oppgitt, og du kan bestille derfra. Ser at Komplett selger flere av komponentene. Endret 26. desember 2003 av olavr Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 119784 APC Back-UPS CS 350VA Offline- USB/serial, Data/DSL protection På lager: 7stk 830,- 755,- Vil så gjerne anbefale denne... Den har et lite batteri med såpass strøm at maskinen får tid til å slå seg av når strømmen blir borte. Det følger med tre kabler, og jeg klippte vekk den spesielle støpselet på den ene og satte på en kontakt med plass til 3 støpsler. Da får jeg skjerm, ext.hardisk og en liten lampe i den. Den fanger faktisk opp feil i strømnettet som ikke syns på lyset...pussig.... Helt fantastisk Lenke til kommentar
olavr Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) ND Lynvern koster hos Komplett henholdsvis kr 1269, 432 og 632, avhengig av modell og hva slags beskyttelse du vil ha. ND's modeller er forsikringsgodkjent. Hvis du bestiller direkte fra ND's link er prisene som følger: kr 1612, 620 og 992. Lønner seg å bruke Komplett altså. Endret 26. desember 2003 av olavr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå