steinjarle Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 NÅ: Googles storlansering. Her er alt de har lansert Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Men ingen pixel til Norge... Lenke til kommentar
kebman Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Det der avlyttningsutstyret til NSA - jeg mener Google - blir bare penere og penere! Tenk å ha en sånn "home intercom" 'a dere! Snart holder det at du sier ut i lufta at du er sulten, så kommer pizza'n på døra! 3 Lenke til kommentar
mahamod Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hvorfor er det så vanskelig for google å bringe pixel telefoner til norge? Det at jeg har lyst på en og ikke kan er frustrerende 3 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Mesh med avlytting, dårlige høyttalere... og ingen ax i herrens år snart 2020? Da blir det Asus, atter en gang. Herregud Google dette var svakt. Pixelbooken var nice da. Endret 15. oktober 2019 av nessuno Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nest Wi-Fi ser helt konge ut. Google wifi har fått mye skryt. Nå enda bedre og med en google mini inkludert. Perfekt i stua! 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nest Wi-Fi ser helt konge ut. Google wifi har fått mye skryt. Nå enda bedre og med en google mini inkludert. Perfekt i stua! Om den kommer til Norge da. Men ja. Vet du hvor mange ethernet porter den vil ha? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Æsj. Ingen Ethernet på mesh punktene og bare to på router. Og da ingen Ethernet backhaul. Skuffende Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nest Wi-Fi ser helt konge ut. Google wifi har fått mye skryt. Nå enda bedre og med en google mini inkludert. Perfekt i stua! Om den kommer til Norge da. Men ja. Vet du hvor mange ethernet porter den vil ha? Hva skal du med så mange ethernet-porter? Had du behov for flere, kjøper du en skikkelig switch uansett. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Snart holder det at du sier ut i lufta at du er sulten, så kommer pizza'n på døra! Det du beskriver er nærmere en Amazon Echo. Alexa foreslår stadig vekk at jeg kjøper ting, men når jeg sier OK sier hun at kredittkortet mitt ikke er amerikansk nok. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nest Wi-Fi ser helt konge ut. Google wifi har fått mye skryt. Nå enda bedre og med en google mini inkludert. Perfekt i stua! Om den kommer til Norge da. Men ja. Vet du hvor mange ethernet porter den vil ha? Hva skal du med så mange ethernet-porter? Had du behov for flere, kjøper du en skikkelig switch uansett. Router står i kjelleren der fiber kommer inn og TV boksen i 2 etasje må.ha Ethernet kobling. Har satt et mesh punkt med Ethernet der. Det funker fjell. Men joda kan alltids dra kabler å sette en switch der. Men litt tungvint og syntes fortsatt man kunne hatt muligheten Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Venter fortsatt på at Google Nest Hub Max skal komme til Norge, jeg.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Ooh, se der ja. Nye telefoner med samme utskjelte kameraoppsett som iPhone alle klaget på.. ja bortsett fra all klagingen da som uteblir.. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Ikke at jeg synes det er et utpreget pent design på pixel 4, men det eneste folk sier som ikke følger med er "de eier ikke skam, blåkopi av iPhone" osv.. Uff! Hashtag Mate 20 Pro, Hashtag Pixel 4 leaks. Endret 15. oktober 2019 av fflex Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hvorfor er det så vanskelig for google å bringe pixel telefoner til norge? Det at jeg har lyst på en og ikke kan er frustrerendeVi har 5 års reklamasjon. Mobiler holder ikke i 5 år... 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Lurer på hvorfor Google ikke bryr seg om det norske markedet, egentlig. Vi er teknofriker med for mye penger. Hallooo? Det er penger å tjene her! 1 Lenke til kommentar
Softis12 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Ganske utrolig at Google ikke lanserer i et marked som Skandinavia hvor man har en kundemasse med potensielt mye kjøpekraft. Man ser hvor populære iPhoner er år etter år som de siste årene koster 8-11 tusen kroner. Rart igjen fra Google 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Synd med den datamaskinen som går ut på dato om 5 år. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Ganske utrolig at Google ikke lanserer i et marked som Skandinavia hvor man har en kundemasse med potensielt mye kjøpekraft. Man ser hvor populære iPhoner er år etter år som de siste årene koster 8-11 tusen kroner. Rart igjen fra Google Nordmenn elsker apple, jobber sjøl i et firma med rundt 3000 mennesker hvor man kan velge enten samsung eller iPhone som jobb telefon, fasit er 90% iphone og 10% android. 1 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 "I den nye generasjonen har Google kvittet seg med ledningen mellom de to ørepluggene, som betyr at de fremover vil konkurrere med Apples Airpods. " Det er kun tek.no som klarer å lure inn Apple-reklame flere ganger i en artikkel om Google. Det er så latterlig. Er dere ikke flaue? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå