Smedsrud Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nytt kart, nye våpen og...fiske.Fortnite er tilbake Lenke til kommentar
oyvi00i Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 til manges skuffelse* er spillet nå på vei tilbake 4 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 til manges skuffelse* er spillet nå på vei tilbake Jeg skulle til å spørre hvem du mente var skuffet, men det var inntil jeg så brukerbildet ditt. 5 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Det er jo ikke en ny sesong, det er et nytt kapittel. Er engelsk-kunnskapene såpass dårlige, Smedsrud? Nei det er de ikke, for du oversetter det slik selv. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Ifølge traileren som ble sluppet samtidig med Chapter 2 kommer det også frem at du kan legge på svøm, fiske og transportere deg rundt med båt. Det skal også ligge en haug med nye typer våpen strødd rundt på kartet for den som leter. Til forskjell fra tidligere sesonger.... Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Jeg skulle til å spørre hvem du mente var skuffet, men det var inntil jeg så brukerbildet ditt. Men fra spøk til revolver, så har vel de aller fleste som spiller 2 foreldre. Så fakta er vel at det er nesten dobbelt så mange som er skuffa over at det er tilbake Endret 16. oktober 2019 av Nervevrak 2 Lenke til kommentar
Vidar Nikolaisen Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Men fra spøk til revolver, så har vel de aller fleste som spiller 2 foreldre. Så fakta er vel at det er nesten dobbelt så mange som er skuffa over at det er tilbake Var overlykkelig når jeg hørte at det var nede.Guttungen viste meg et skin han ønsket seg.Det kostet jo ikke mer enn 2000 V Bucks!...noe som er i overkant av 200kr? kan fort bli dyrt om man bruker sparepengene sine på V Bucks.Noe som enhver forelder burde sette en grense på Endret 16. oktober 2019 av Vidar Nikolaisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå