Smedsrud Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Dette tror vi Google lanserer i ettermiddag Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 I og med Pixel-serien handler om å vise hva softwaren kan og ikke om nyskapende tekniske flaggskip, så håper jeg Google kan senke prisen ned fra $1000. De lager dessverre ikke disse produktene for å selge i bøtter og spann, mer for å vise hva som kan gjøres. Så de setter vel prisen høyt likevel Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Meh.Blir svært overrasket hvis de klarer å lansere noe som ikke er lekket på forhånd. Det som er blitt lekket er langt fra imponerende. Og i tillegg så kommer vel ikke telefonen til Norge i år eller regner jeg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Spent på om Pixel 4 får like mye hat for designet på kamera som iphone 11 har fått Er trossalt nesten identisk Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Nytt Pixelbook er antageligvis for mye å håpe for... Og om de kommer med nytt WiFi system er jo det kjekt men kun hvis de inkluderer AX. Og helst USB-port for ekstern drev. For aå bra som deres Mesh system er så er den treg og nokså basic. For basic kan man faktisk si. Får bare se hva de kommer med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rkUbrO Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Lurer på hvem de har fått insirasjon fra på kamera designet ? Lenke til kommentar
Slackbert Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Håper den nye Pixelbooken kommer til å selges i Norge, men det er nok for mye å håpe på. *klappe på Acer Spin 13* Lenke til kommentar
uGn Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Meh. Blir svært overrasket hvis de klarer å lansere noe som ikke er lekket på forhånd. Det som er blitt lekket er langt fra imponerende. Og i tillegg så kommer vel ikke telefonen til Norge i år eller regner jeg med. Sist jeg sjekket så får du kjøpt Pixel telefoner norge: https://classic.prisjakt.no/product.php?p=5077002 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Sist jeg sjekket så får du kjøpt Pixel telefoner norge: https://classic.prisjakt.no/product.php?p=5077002 Kun via gråimport, ikke offisielt fra Google. Som er synd da mobiloperatørene ikke leverer 4G Tale eller Wifi Tale til dem, og garanti og reklamasjon kan bli mer utfordrende når de ikke er offisielt i salg i Norge. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Google har dessverre gjort som Apple de siste årene og lagt seg på et prisnivå jeg ikke vil vurdere. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Kun via gråimport, ikke offisielt fra Google. Som er synd da mobiloperatørene ikke leverer 4G Tale eller Wifi Tale til dem, og garanti og reklamasjon kan bli mer utfordrende når de ikke er offisielt i salg i Norge. 4G tale\Wifi tale ser jeg absolutt på som et argument. Kjøper du telefonen fra en stor norsk nettbutikk, som ikke legger ned de neste 5 årene, så er det uansett den butikken du forholder deg til ved en reklamasjon, så det problemet ser jeg i grunn ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg