brukernavn331 Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Veldig fornøyd med enkelte ting, får varsler fra apper når jeg skal ha dem og er sjeldent noe tull. Men noe jeg irriterer meg over (sikkert fordi jeg kommer fra Android) er måten varsler blir håndtert på låseskjermen. Feks, mottar jeg 3 meldinger fra samme person på Messenger får man ett varsel pr melding. På den fjerde meldingen så blir alle varslene slått sammen til en. Om noen skriver til deg på Snapchat så får man to varsler på låseskjermen. Ene er varsel om at noen skriver, den andre er at man har fått melding. Og alt dette er så sinnsykt unødvendig. Hvorfor blir ikke varslene fra Messenger (fra samme person) slått sammen allerede på melding nr 2? Og hvorfor blir ikke varselet om at noen skriver på Snapchat erstattet med at en melding er mottatt? Går det virkelig ikke an å endre på dette? Apple er bra på mye, men akkurat det med varsler på låseskjermen får de virkelig ikke til, der er Android overlegen. Lenke til kommentar
minim Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Har du prøvd nederste setting her om å gruppere etter app i stede for automatisk? Da grupperer den i fra nr2 mener jeg i stede for å gruppere når det er «tomt» for plass. iOS gir på godt og vondt litt mindre muligheter til individuelle tilpasninger dessverre, men til gjengjeld så virker det bra det som er syns jeg. Det er helt nydelig å få notifikasjoner forutsigbart igjen for meg som kommer fra Huawei. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 15. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2019 Har du prøvd nederste setting her om å gruppere etter app i stede for automatisk? Da grupperer den i fra nr2 mener jeg i stede for å gruppere når det er «tomt» for plass. iOS gir på godt og vondt litt mindre muligheter til individuelle tilpasninger dessverre, men til gjengjeld så virker det bra det som er syns jeg. Det er helt nydelig å få notifikasjoner forutsigbart igjen for meg som kommer fra Huawei. Prøvde forslaget ditt men det hjelper ikke. Grupperer seg ikke før 4 meldinger er mottatt. Syntes det er helt merkelig at Apple finner på noe sånt.. Lenke til kommentar
minim Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Måtte prøve den en gang til selv. Når det er plass grupperer den ikke før fjerde meldingen her også så da er det nok ikke mulig å gjøre noe med det. Jeg bruker å ha den på automatisk siden jeg syns det fungerer bra med at den grupperer for å få plass til ting. Liker notifikasjonsystemet bedre enn på Huawei/Samsung, men det er nok en vanesak for min del som har brukt iOS i flere år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå