Gå til innhold

MSN....... på XP

Astra16vT

Anbefalte innlegg

Finnes det en mulighet til og slå av MSN mens jeg jobber med pc'n.

Dama bruker det til og chatte med ellers hadde jeg tatt det helt bort.

Fjerner det fra aktive programmer men det kommer tilbake etter et par min.

Problemet er at det tar av en eller annen grunn masse resusser av pc'n.

den driver og logger seg på hele tiden mens jeg spiller spill eller jobber med pc'n.

Resultatet er at jeg blir drept eller kjører av banen i spillene for det hakker veldig når det skjer.

Hvorfor logger detta dritt programmet seg på selv om det er skrudd av. :angry: ...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjern det og be dama chatte på IRC :D

Men seriøst, jeg kjører og xp og msn og hvis jeg avslutter msn så prøver den ikke å logge seg på igen før jeg starter programmet på nytt.

Mener du at det starter opp igjen selv om du avsluttet programmet, i tilfelle vil det være mystisk :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er to forskjellig programmer hvis du bruker MSN Messenger 6.1.

Det er msnmsgr.exe og msmsgs.exe, jeg har tolket det sånn at msmsgs.exe er gamle Messenger 4.7 som er så integrert i XP at det gjør vondt.

Msnmsgr.exe er MSN Messenger 6.1.

Lenke til kommentar

Du kan også fjerne MSN messenger og bruke Windows messenger i stedet...det er enklere, men komuniserer like bra med msn (men du mister funksjoner)

Dette er kanskje lurt siden MSN er en avansert versjon av Windows messenger!

De fleste xp pcer har Windows messenger i startmenyen, ellers kan du velge og ha det der

;)

Lenke til kommentar

Hvis du bare skal avslutte det er det bare å høyreklikke på ikonet i tray og trykke avslutt, men hvis du ikke vil at det skal starte når du logger på er det bare å opne MSN gå inn på options eller noe slikt og der skal det være mulighet for å avkrysse at det startes når en logger på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...