Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 <br data-mce-bogus="1">Finsk oljeselskap hardt rammet av IT-svikt – uklart hva som har skjedd Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 (endret) -Kan desverre ikke bevise det, men jeg setter troverdigheten min på spill og vedder en øl-emoji på at det er Russland i det her tilfellet som står bak. -Argument: Hvem i all verden ville ellers ha nytte av å forsøke destabilisere Finland og finlands oljeindustri? Danmark? Sverige? Norge? Tyskland? Frankrike? Polen? Estland? Litauen? Latvia? Edit: Om det ikke er Russland MÅ det være USA... ...De ønsker jo å få Russland til å være den store stygge for det ellers stabile Norden, Endret 14. oktober 2019 av Sandormen Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 ...Midtøsten eller Kina kan også tilføyes på listen over nasjoner som er tjent med ytterligere tilspissing mellom EU og Russland. Men det trenger ikke være en ond aktør utenfra. Noen ganger skjer feil, bugs, slitasje, uhell, ansatte med dårlige hensikter, etc. etc. Så litt tidlig å satse emoji'en din på Russland - selv om jeg ikke vil utelukke den teorien, heller. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 ...Midtøsten eller Kina kan også tilføyes på listen over nasjoner som er tjent med ytterligere tilspissing mellom EU og Russland. Men det trenger ikke være en ond aktør utenfra. Noen ganger skjer feil, bugs, slitasje, uhell, ansatte med dårlige hensikter, etc. etc. Så litt tidlig å satse emoji'en din på Russland - selv om jeg ikke vil utelukke den teorien, heller. Heheh. Du har rett. Det kan jo faktisk være en utrulling av en Windows-oppdatering som skar seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå