JonLefd Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 (endret) Hei! Er det noen som vet om denne intetnettkabelen er koblet riktig til "Vegg platen"? Altså om alle de ledningene der er koblet til riktig sted. Tror/Vet at det er noe galt med ledningen. Må bare høre om dette kan være problemet før jeg bytter ut hele. Takk for svar! (Bildet er feil vei, trykk på det så ser du bedre) Endret 13. oktober 2019 av JonLefd Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 (endret) Her er det brukt 1 kabel for å få to tilkoblinger. Den vil uansett aldri kunne fungere med mer enn 100Mbit. Om det er koblet riktig er litt vanskelig å se siden bildet er tatt fra litt dårlig vinkel. Det ser i utgangspunktet "riktig" ut men kommer også an på hvordan eller hva den andre enden er koblet til. Endret 13. oktober 2019 av sedsberg 2 Lenke til kommentar
JonLefd Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2019 Her er det brukt 1 kabel for å få to tilkoblinger. Den vil uansett aldri kunne fungere med mer enn 100Mbit. Om det er koblet riktig er litt vanskelig å se siden bildet er tatt fra litt dårlig vinkel. Det ser i utgangspunktet "riktig" ut men kommer også an på hvordan eller hva den andre enden er koblet til. Tusen Hjertelig. Da får jeg tilkalle en elektriker som kan flytte ledningene til en side da så burde den klare å gi meg 1000/Mbit. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Har du kroneverktøy, så gjør du jo dette selv på ca 3 min Lenke til kommentar
JonLefd Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2019 Har du kroneverktøy, så gjør du jo dette selv på ca 3 min Skulle gjerne prøvd, men hadde ikke hatt peiling på hva som går til hva. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Der trenger en ikke kroneverktøy en gang. Hvor de ulike fargene skal kobles står i bunnen. Velg enten A eller B, vanligvis B. Spørs hvordan det er i den andre enden. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Skulle gjerne prøvd, men hadde ikke hatt peiling på hva som går til hva. Ligger masse tegninger og "how to" på nettet. Jeg brukte den på kjell.com når jeg koblet min hjemme. Det var bare én kontakt vel og merke, men du må da altså bare kopiere dette over til port nr 2. Easy peasy Lenke til kommentar
JonLefd Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2019 2 timer senere.. Nå har jeg flyttet alle ledningene til riktig sted uten "kroneverktøy". Og søren altså det var et styr, men nå er det gjort og problemet er fikset! 300 opp og 300 ned! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Litt styr kan du tåle, det ble i alle fall billigere enn en elektriker. Bra jobba 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå