Glasskonstruksjon Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg fant en god gammel Nokia 3310 innerst i pappas kjøkkenskap, som sikkert har vært uberørt de siste 13-16 årene. Jeg plugget nettopp i laderen, hørte først noen svake surklelyder, før skjermen lyste opp og den begynte å lade! Nå kommer det ingen lyder fra den, og ladesymbolet blinker på skjermen. Men jeg har noen spørsmål: * Er det mulig at batteriet fungerer etter så lang tid? * Er det trygt å lade/bruke batteriet etter så lang tid? * Kan batteriet eksplodere? Takk! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Lad det under oppsyn og sjekk at det ikke blir unormalt varmt. Vanligvis er det beskyttelse som gjør at man ikke få ladet det hvis det har vært så utladet at det kan ha blitt skadet. Men jeg ville ikke stolt på det uansett. Hadde ikke lagt den til lading på nattbordet mens jeg sover f.eks. 2 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Nytt batteri er overkommelig priset, hadde heller satset på det. 1 Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2019 Nytt batteri er overkommelig priset, hadde heller satset på det. Hvor kan jeg kjøpe slikt uten å risikere å få et ustabilt kinabatteri? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Clas, Batteriexperten, Prisjakt, Prisguiden... google. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå