PoleCat Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hehe, hva skal du med design? Finnes noen med plexi dah.. Og da ser det phett ut! Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hehe, har ikke helt sett det tøffe med å se på datadeler og sikle.. *stryke på sitt diskret lian li kabinett* Lenke til kommentar
Mello Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Vel, et billig og godt valg er; Sapphire Atlantis 9800PRO 128 som du får tak i til 2700 kr på komplett.no Sapphire lager gode og overclokkings venlige kort, og til den prisen ville jeg valgt det der, og holdt meg så astronomisk mulig unna Powercolor. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Vel, et billig og godt valg er; Sapphire Atlantis 9800PRO 128 som du får tak i til 2700 kr på komplett.no Sapphire lager gode og overclokkings venlige kort, og til den prisen ville jeg valgt det der, og holdt meg så astronomisk mulig unna Powercolor. Det er det beste valget mener jeg og... og ja hold deg så langt unna Power color di kan, det er ikke bra saker- Endret 29. desember 2003 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
runela Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har Powercolor 9800pro og er svært fornøyd Så det er et bilig og godt valg. Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvis du vil ha kortet med en gang og ikke om en måned, så har de club 3d sin utgave på databutikken.com/no bestilte der i helga, håper de sender det i dag Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hercules Radeon 9800 PRO til 3499.- hos Elkjøp! Helt enig. Uansett meninger om dette så er det Hercules som har de desidert beste Radeon kortene. Om man skal kjøpe på Elkjøp er jeg usikker på, hmmmm..... Hercules Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå