Thlian Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Fikk en telefon om bilen jeg har til salgs. Vedkommende hevder at det er skrevet en kmstand på 27000 på en service, 41000 på neste og 27000 på servicen etter der. Dette er visstnok gjort 3 ganger hvor service og kmstand ikke henger på greip med datoene de er utført. Så får jeg oversendt et dokument som viser til infoen. Denne har han visstnok fått fra en Opel forhandler som sjekket bilen med chassisnummeret og fikk tydeligvis ut mer info enn en forhandler i Stavanger kan finne. Men han sier at det de finner er servicen jeg har utført og reklamasjonen jeg fikk fiksa, men ellers ingenting. Jeg kjøpte den brukt av samme forhandler hvor den var solgt ny. Det er noe som skurrer skikkelig! Vedkommende snakket greit norsk og var veldig hyggelig og beskyldte meg for ingenting, prøvde heller ikke å presse pris på bakgrunn av infoen han hadde fått oppgitt. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 har du bilder av serviceheftet i annonsen, hvor det han påstår er riktig? vet ikke om jeg henger helt med, men kanskje en som har tenkt å prute, og finner ett eller annet å kikke på? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Hva sier EU kontroll historikken da? 1 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) bruk denne. https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop%2Bog%2Bsalg/kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger På denne linken skal all km.stand stå som er registrert etter at du kjøpte bilen Endret 12. oktober 2019 av spetter 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Mistenkelig ja. Det finnes tusenvis biler på finn.no. Av alle disse velger han å ta opp denne kampen med historikken på din bil. I Bergen kaller man sånne for en løk. Next Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå