Samara Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg befinner meg for tiden i et EU-land på ferie, og kunne tenke meg å få tilgang til Netflix-biblioteket som er tilgjengelig her - kun mens jeg er her (vil altså ha norsk tilgang når jeg er tilbake i Norge). Dette funket sist gang jeg reiste til samme sted i slutten av juni, men ikke nå. Ser av http://www.europarl.europa.eu/news/en/headlines/economy/20170515STO74834/streaming-without-borders-eu-rules-to-allow-using-online-subscriptions-abroad at dette kan være grunnen til at jeg ikke får tilgang nå. Vet noen av dere her inne om det er mulig å velge hvilken tilgang jeg vil ha, eller om det finnes en enkel måte å omgå reguleringa på? Ønsker fortrinnsvis tilgang på en iPad, og har som forsøk både restartet appen og restartet iPad’en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Da må du nok opprette en ny konto. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå