bruno Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg ser det stadig er noen som fraråder å kjøpe PSU fra Enermax fordi det visstnok skal være mye feil med dem., men jeg har fortsatt ikke sett noen beskrivelse av problemene. Det som hadde vært litt interresant å vite, er hor mange her på forumet som har hatt problemer. Jeg har montert 21 maskiner i år med Enermax PSU og ingen har det vært problemer med, betyr det at jeg har vært heldig, at det er f.eks. en batch som Enermax var uheldig med, eller oppstår disse problemene bare i spesielle tilfeller, f.eks. med ekstrem overklokking . Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 jeg sier meg enig med deg. jeg har hatt mitt enermax psu i 3 år nå, og brukt den alle mine maskiner i løpet av de årene. har aldri hatt noen som helst problemer med den. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg var uheldig med min. Ekkel pipelyd fra en trafo som man kunne bli gal av. I tillegg "støyet" den på lydkortet. Dette merket jeg i form av sus i høytalerene. Crap Lenke til kommentar
olavr Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tror mange av de som klager, bare har hørt om en som hadde problemer.... for mange år siden. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tror mange av de som klager, bare har hørt om en som hadde problemer.... for mange år siden. akkurat... det er et problem, det finnes alltid et par defekte/dårlige varer, men hvis den som har kjøpt denne varen klager og syter nok, så vil mange andre henge seg på.. og folk får derfor et helt feil bilde av produsenten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå