frohmage Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Den gjør det den skal Skjønner, og da er jo det mest miljøvennlige å se om du kan finne et gratis/billig skjermkort. Eller bare en gratis pc, som denne her. Akkurat den må hentes i Tromsø da, men likevel. Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 Heisann folkens! Har ikke sjekket forumet på noen dager, men morsomt å se at jeg hadde 18 nye varsler kun på denne tråden! Jeg har fulgt deres gode råd og koblet begge skjermen til grafikkortet. Har kun HDMI-kabler, men hadde heldigvis en DVI til HDMI overgang i "roteskuffen" som absolutt gjorde susen. Dobbeltsjekket i Nvidia kontrollpanel at alt virker som det skal. I BIOS står valg av skjermkort på AUTO. Er det vits å endre til bare eksternt? Takk for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) I BIOS står valg av skjermkort på AUTO. Er det vits å endre til bare eksternt? I utgangspunktet kan man deaktivere det integrerte skjermkortet i BIOS, men det er ikke nødvendig. Du kan bestemme hvilket skjermkort som skal brukes til hva i Nvidia Controlpanel ("Auto-select" er stort sett OK), og Windows ordner resten. Personlig synes jeg det er greit å bruke iGPUen som en liten ekstra "boost" på enkelte oppgaver (f.eks. grafisk arbeid), selv om jeg mistenker at det aldri faktisk skjer. Endret 17. oktober 2019 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå