Panny60 Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Hei, Jeg er på jakt etter ny tv i størrelsen 55-58 tommer som koster mellom 10-15 tusen. Har gjort litt research og vurderer nå fire modeller. De to som er mest inntressante er LGOLED55C8 og Philips 55OLED803. Hvilken av disse hadde dere valgt? Hvis LG, burde jeg heller gå for den nyere B9? Den har kun Alpha7 (gen 2),mens C8 har Alpha 9. Har også tittet på en mellomklassemodell som har fått gode kritikker, Panasonic TX-58GX830E. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken av dem som gir meg mest for pengene. Bruker Tv'n 90% av tiden til film og serier, resterende 10% til gaming. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 B9 helt klart. Ville kanskje ventet til Black Friday om du har anledning. Kan fort være at C9 da dropper til typ 15k.Merk at både C8 og Philipsen er 2018-modeller, ikke at de gjør de til dårlige TVer, men ville passet på at man ikke betaler så alt for mye for de. Forøvrig er det vel ganske få nå som har de på lager? 1 Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Nå er ikke philips heller dårlig, og for mange er ambilight en unik pluss. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 14. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2019 Hva med Panasonic'n jeg nevner? Burde jeg heller velge en av de andre i stedet for denne? Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Ville valgt OLED fremfor Ambililght. Ambilight ser kult ut og kan hjelpe noe med å fokusere på bildet, men gjør ikke bildet noe bedre i seg selv. OLED har mange fordeler over LCD/LED. Edit- oj så ikke at det var Philips OLED. Ikke LED som på Panasonic Endret 15. oktober 2019 av iBrick Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Du vet det er ambilight på Oled modellene også ? Som var det jeg siktet til. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Phillipsen C8 snø plog fot ser bare billig ut. Phillipsen har bedre bygge kvalitet pluss litt høyere hdr nits 50/70. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå