Herr Brun Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Skjønner ikke hvorfor folk er så raske til å kommentere ting, når de ikke har noe fornuftig å tilføye. 9 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Fikk lagd en mail med eget domene via domene.no. Når jeg la den mailen inn i outlook appen på windows 10 så måtte jeg som sagt ha hjelp av support. Kan hende at når de ordnet opp var det noe som skjedde? Hvis domene.no i praksis hoster eposten din for deg ville jeg åpnet en supportsak hos de også. Lenke til kommentar
Flyndre12345 Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2019 Hvis domene.no i praksis hoster eposten din for deg ville jeg åpnet en supportsak hos de også. De hoster min andre epost, jeg sendte fra min "originale" som hostes av outlook. Når jeg la inn min andre epost til outlook forsvant mailen sendt av den første. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Vel - her er det jo gjort en del som kan gi resultatet at mailen er borte for alltid. Dersom du hadde dette i en lokal e-postklient(Microsoft Outlook), så KAN det være at supporten har opprettet ny datafil for profilen din når de var inne og gjorde endringer. Men jeg klarer ikke helt å forstå om du har hatt dette lokalt eller på nettsiden outlook.com. Dersom du har noen datakyndige du stoler på så kan du jo spørre de om de kan se på dette på den lokale PC'en din. Evnt så kan du jo ta kontakt med supporten igjen - men spørs om de vil hjelpe siden dette er den "originale" e-posten din og ikke den du betaler de for. Til neste gang du sender en viktig e-post - følg opp e-posten innen fristen. Be om å få den bekreftet mottatt og registrert. Så er det ingen tvil. E-post har mange svakheter og en av de er dessverre at e-post kan havne i spamfilter, ikke bli sendt eller rett og slett forsvinne på veien på grunn av forskjellige årsaker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Skjønner ikke hvorfor folk er så raske til å kommentere ting, når de ikke har noe fornuftig å tilføye. Så ikke kommenter da vel.. Lenke til kommentar
Flyndre12345 Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2019 Vel - her er det jo gjort en del som kan gi resultatet at mailen er borte for alltid. Dersom du hadde dette i en lokal e-postklient(Microsoft Outlook), så KAN det være at supporten har opprettet ny datafil for profilen din når de var inne og gjorde endringer. Men jeg klarer ikke helt å forstå om du har hatt dette lokalt eller på nettsiden outlook.com. Dersom du har noen datakyndige du stoler på så kan du jo spørre de om de kan se på dette på den lokale PC'en din. Evnt så kan du jo ta kontakt med supporten igjen - men spørs om de vil hjelpe siden dette er den "originale" e-posten din og ikke den du betaler de for. Til neste gang du sender en viktig e-post - følg opp e-posten innen fristen. Be om å få den bekreftet mottatt og registrert. Så er det ingen tvil. E-post har mange svakheter og en av de er dessverre at e-post kan havne i spamfilter, ikke bli sendt eller rett og slett forsvinne på veien på grunn av forskjellige årsaker. Jeg er ikke helt sikker på hvilken server de har lagt seg på, men kan kanskje høre med en jeg kjenner om hjelp. Hvis ikke det fungerer, håper jeg i hvert fall at supporten til outlook kan hjelpe meg i morgne. Men da har jeg i hvert fall lært... Selv om det var en ekstremt dyr lærepenge. Setter igjen stor pris på hjelp! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå