Ivar36 Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Hei.Var "medlem" et sted jeg trodde jeg meldte meg av. Fikk plutselig en faktura per post som hadde gått ut for ca 30 dager siden når jeg fikk den. Jeg hadde ikke fått mail om faktura, og jeg hadde heller ikke fått noe faktura i posten før dette. Hvordan fungerer dette? Kan de kreve at jeg betaler "renter" selv om de ikke har gitt meg varsel? Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Hei. Var "medlem" et sted jeg trodde jeg meldte meg av. Fikk plutselig en faktura per post som hadde gått ut for ca 30 dager siden når jeg fikk den. Jeg hadde ikke fått mail om faktura, og jeg hadde heller ikke fått noe faktura i posten før dette. Hvordan fungerer dette? Kan de kreve at jeg betaler "renter" selv om de ikke har gitt meg varsel? Send de mail å forklar situasjonen. Det er verdt et forsøk Lenke til kommentar
HenrikHe Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Send de mail å forklar situasjonen. Det er verdt et forsøk Gjorde det, de nektet blank... Forklarte også at jeg ikke har fått noe varsel om at jeg har fått faktura/ikke fått faktura i post, men det hjalp heller ikke.. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) Be dem sendte deg bevis for at de har sendt faktura ? Dem bør ha kvittering fra posten om ble sendt per brev !! Dem burde også ha eposten med faktura i sendt mappen dems. osv Det burde være lett for dem må dokumentere. Men, det burde også være lett for deg å dokumentere at du sendte oppsigelse til dem. F.eks hvis du sendte epost har du kanskje den i sendt mappa ? Endret 12. oktober 2019 av spetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå