Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

En mail jeg sendte via outlook har forsvunnet?


Anbefalte innlegg

Hei!

Sendte en mail i August som har forsvunnet helt. Har sjekket i alle mapper, men er helt borte. Kontaktet Microsoft support, men de sa at bare de hjelpemidlene jeg har på siden kunne hjelpe meg. Hvis jeg ikke finner mailen må jeg betale en ganske saftige faktura. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det outlook.com, Outlook 365 eller Outlook 2019/2016/eldre?

Er det noe annet enn outlook.com, finnes det en søkefunksjon, hvor du kan velge "alle postbokser" evt "alle outlook-elementer", den finner du over epostene dine.

 

Jeg ser uansett ikke hvordan det skal hjelpe å finne igjen eposten, det er jo ikke bevis på at du har sendt den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

I Mappen slettede elementer på webmailen, så har du en link som sier gjenopprett elementer som er slettet.

Ligger de ikke der, så har du ikke send mailen med webmailen.

 

Kanskje du bruker Outlook klientprogrammet lokalt på maskinen?

 

fefab56222d8ec29ea85d913b2363c0b.png

Lenke til kommentar

Er det outlook.com, Outlook 365 eller Outlook 2019/2016/eldre?

Er det noe annet enn outlook.com, finnes det en søkefunksjon, hvor du kan velge "alle postbokser" evt "alle outlook-elementer", den finner du over epostene dine.

 

Jeg ser uansett ikke hvordan det skal hjelpe å finne igjen eposten, det er jo ikke bevis på at du har sendt den.

Bruker outlook appen. De vil at jeg skal videresende mailen jeg sendte til de, igjen.

 

I Mappen slettede elementer på webmailen, så har du en link som sier gjenopprett elementer som er slettet.

Ligger de ikke der, så har du ikke send mailen med webmailen.

 

Kanskje du bruker Outlook klientprogrammet lokalt på maskinen?

 

fefab56222d8ec29ea85d913b2363c0b.png

Har prøvd å sjekke der, kommer ingenting opp. Er i kontakt med outlook hjelp nå!

 

Hadde jeg visst at mailen ikke kom igjennom hadde jeg selvfølgelig sendt en ny også. De sendte meg faktura per post 1 mnd etter at fristen hadde gått ut, uten noen form for varsel om at jeg skal ha fått faktura. Hverken per post eller mail. Så jeg er relativt opptatt av å få ordnet dette

Lenke til kommentar

Hva mener du med Outlook appen?

 

Sendte du den fra nettsiden outlook.com, eller fra et lokalt program på PC'en?

Eller Outlook.com app på telefon/nettbrett?

 

Utfordringen er at dersom du sendte den i august, og nå ikke finner den noe sted, så er det sannsynlig at den er blitt slettet for godt nå.

Lenke til kommentar

Hva mener du med Outlook appen?

 

Sendte du den fra nettsiden outlook.com, eller fra et lokalt program på PC'en?

Eller Outlook.com app på telefon/nettbrett?

 

Utfordringen er at dersom du sendte den i august, og nå ikke finner den noe sted, så er det sannsynlig at den er blitt slettet for godt nå.

Sendte den via outlook appen i office. Det er nettop det jeg er redd for. Finner jeg den ikke igjen er jeg nødt til å betale 18.000kr....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Sendte den via outlook appen i office. Det er nettop det jeg er redd for. Finner jeg den ikke igjen er jeg nødt til å betale 18.000kr....

Elementene lagres bare i 30 dager der.

 

For øvrig må jeg råde deg til å bruke e-faktura gjennom nettbanken din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...