Paal Kvamme Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Støvsugerkongen ville satse milliarder på radikal elbil. Nå gir Dyson opp Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Tegningen ser ut som et stort antall eksisterende elbiler og Dyson var nok altfor sent ute til kalaset her. Han burde begynt prosjektet i 2009. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Det var et ganske elendig konsept. Et luftslott med ukurante proporsjoner attpåtil. At Dyson legger dette ned før det har gått for langt viser at han er en smarting likevel. Håper han suser videre med solid state batterier. 3 Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Ser ut som Jaguar's elbil Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Kjenner jeg Dyson rett så ville vel en elbil derfra sugd. 3 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Selvkjørende støvsugere er vel egentlig små el biler. Bare å skalere opp og bytte ut posen med 4 seter. Andre har med sukses satt hjul under en masse lommelykt batterier,og seter oppå. Jeg elektrifiserte en tråbil med vindusviskermotor og motorsykkelbatteri for 25-år siden. Vil tippe at en gammel folkevogn er ideell. 4hjul, stålramme ,et lag med batterier i bunn og el motor bak. Tror vi kommer til å se mye rart fremover. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Det var et ganske elendig konsept. Et luftslott med ukurante proporsjoner attpåtil. At Dyson legger dette ned før det har gått for langt viser at han er en smarting likevel. Håper han suser videre med solid state batterier. Mitt inntrykk er at det handlet ikke om å produsere nok en elbil på OEM deler, men å få en front så en investor ville betalt for at de flyttet deleproduksjonen til Singapor. Dyson er tross alt et selskap som har 4/7 ansatte i Malaisa via et annet selskap, for å produsere deler. Det er nok et stort ønske å få større tilgang til logistikk via å plassere seg i en av Kinas utgangsporter, for å så ha en stor intern fabrikk. Tipper Dyson Elbilen ville ha blitt en OEM delebil med litt greiere elmotorer, men ellers relativt standard OEM bil. Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Kjenner jeg Dyson rett så ville vel en elbil derfra sugd. Litt finere biler på 70 tallet hadde sentralstøvsuger....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå