Gå til innhold

Mitt livs største tabbe.

Gabriel Shear

Anbefalte innlegg

Reinstallerte (ghosta) for noen dager siden XP på nytt på pcen. Hadde backup av alt på andre disken, blant anna mine dokumenter.

I dag, eller for 10 minutter siden, så kopierte jeg over mine dokumenter på C:\Documents and Settings\bruker\Mine siste dokumenter\ (jeg bomma og traff den). Etterpå sletta jeg backup mappa på D:\ disken (holdt som vanlig inne shift.) Når jeg etterpå skulle flytte den til riktig plassering, så var det ******* med dokument i mappa fra før, eller snarveier til dokument. (var ikke bar en katalog jeg kopierte over, så det ble vanskelig å sortere.) -Jaja, kan vel bare trykke på "fjern lista over nylige brukte dokumenter" på startmeny oppsettet, også flytte mappa over etterpå.

Vet du hva? DEN SLETTA ALT! MINE DOKUMENTER MAPPA. Mitt livs største tabbe! Blei dårlig når jeg såg det, svimmel, kvalmmmm, full av angst, og kjente nesten magesyra i halsen. Det var da eg tenkte, NORTON UNERASE greie. Å Duuu...det kom en lykkelig slutt - jeg fant det :) Ikke det som blei sletta på c disken, men backup mappa som jeg sletta på D disken. OVERLYKKELIG? :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har gjort noe lignende. Mista alt av skolearbied fra 5.kl t.o.m. VK1. Ikke lurt å formatere kl 5 på natta når du er max trøtt, og tror du har klart å kopiere over mine dokumenter til en annen disk, men finner ut for seint at bill g har fucka opp.

ah. Max kjipt. Noe sånt som hadde gått i vasken med meg også, (fra 8. til VK1) + en hel masse bilder og videoer. Mappa er på 2,3 GB. På tide med en skikkelig backup? JAPP.

"Vi kjenner aldri en tings verdi før vi har mistet den."

Endret av Gabriel Shear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...