NTB - digi Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Hundretusenvis av nordmenns har fått passordene sine lekket på nett Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Er dette den samme lekkasjen som tidligere? I så fall er det jo gammelt nytt. 5 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg fatter ingenting av hva artiklen her forsøker å si; Er det et nytt angrep eller relaterer det seg til det store (1,4 milliarder) i noen form? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Gammelt nytt og løsningen er 2faktor over alt passord blir lekket som en sil det må man finne seg i. Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Veldig gammelt nytt faktisk....2012 hackingen av dropbox og linkedin 1 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Huh... Dette er no 7-8 år gamle leaks, og har vært kjent siden da. Bruk haveibeenpwned.com for å sjekke om du er blitt utsatt for en leak. Personlig har mine blitt lekket i 25+ breaches og endel pastes, men ettersom jeg bruker 1password og 2FA for alt, er det ikke noe big deal. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) Artikkelen burde også nevne Bitwarden som et alternativ til Lastpass og 1password. Har selv brukt LastPass i tre år men etter at de tre år på rad har økt prisen, fra 12 $ i året til nå 36 $ i året uten å tilføre noe særlig nytt, har jeg byttet til Bitwarden. Det viser også at firmaet har gått i fullstendig feil retning etter at LogMeIn kjøpte dem opp. Bitwarden har samme funksjoner og koster kun 10 $ i året om man ønsker premium funksjoner. Endret 12. oktober 2019 av mwn Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 (...) samt hundretusener av vanlige nordmenn. Dette kommer kanskje som et sjokk men de du listet opp i forkant er også "vanlige" nordmenn. 1 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Ser at det anbefales passord-løsninger, men er selv meget godt fornøyd med den som er integrert i Google Chrome, som nå også selv foreslår sterke passord. Funker supert for meg som Android-bruker i hvert fall, vet ikke om det er like greit for iPhone brukere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå