fokkeslasken Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 3 hours ago, debattklovn said: Dette er noen av hovedargumentene for lovlig bevæpning. Jeg har ikke sett motargumenter med substans i tråden. Og jeg har ikke sett noen argumenter for bevæpning med substans i tråden. 2 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 https://www.tv2.no/nyheter/11271426/ Til og med inne i tingrettene bevæpner kriminelle seg med pistol og kniv. Våpenlovene er en stor vits og de kriminelle skaffer seg og bruker våpen uansett. Vi bør gi folk tillatelse til å bære våpen for egenbeskyttelse. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Gass-pistol og tapetkniv... i baggen til en narkis.. For all del, det finnes andre virkelighetsfjerne vi må beskytte oss mot. Men å øke tilgangen på skytevåpen ser ut til å øke andelen drap utført med skytevåpen kontra andre måter. (Og i det hele tatt drap). Jeg er ikke giret på det Viss vi ser på norsk statistikk vs amerikansk da. Som du etterlyste for så å ikke kommentere tallene 2 2 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Jeg har ikke etterlyst norsk vs amerikansk statistikk. Hvis en narkis løper rundt med gasspistol og tapetkniv, hva har de organiserte kriminelle da? De skaffer seg lett våpen. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Okay, tenkte du ville ha norsk statstikk når du poengterte at det ikke ble presentert. Men skjønner du ikke er interessert. Ja, hva har de organiserte kriminelle? Hvem er de? Hvor/når bruker de det de har. Hvorfor skaffer de seg våpen? 1 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Relevant norsk statistikk tenkte jeg på, noe som kunne si noe om krimrates med lovlig bevæpning vs ikke-lovlig bevæpning i Norge. Men ingen har presentert noe relevant ennå. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Tja, få se hva du har da. Siden du vil forandre vårt mislykkede system 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Hvorfor er ikke denne tråden stengt pga trolling? Hyttetråden om Corona ble stengt. 1 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Dere klarer ikke å vinne diskusjonen eller komme opp med rimelige argumenter så dere ønsker tråden stengt. Det er oppfattet. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 53 minutes ago, debattklovn said: Dere klarer ikke å vinne diskusjonen eller komme opp med rimelige argumenter så dere ønsker tråden stengt. Det er oppfattet. Jeg tror du nettopp falt for akkurat det han påpekte var innholdet i tråden. 2 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 8 minutes ago, fokkeslasken said: Jeg tror du nettopp falt for akkurat det han påpekte var innholdet i tråden. Si hva du vil om meg og mine argumenter, men trådens problemstilling er legitim. At dere da forsøker å få tråden stengt uten grunn vitner om forsøk på sensur av meningsmotstandere. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 (endret) 2 hours ago, debattklovn said: Si hva du vil om meg og mine argumenter, men trådens problemstilling er legitim. I den forstand at det er en problemstilling, ja. Quote At dere da forsøker å få tråden stengt uten grunn vitner om forsøk på sensur av meningsmotstandere. Dere? Du ser det at vedkommende som skrev det ikke er en av de som har deltatt i diskusjonen på en liten evighet håper jeg. At han nå kommer hit for å dra en sammenligning til en annen tråd som ble stengt betyr ikke at "vi" prøver å få tråden stengt. Men det er jeg helt sikker på at du forstår. Selv er jeg jo sågar den som beint ut har sagt at mitt håp for tråden er at du skriver så mye som mulig om dine holdninger rundt dette. Men jada. "Vi" vil da ha tråden stengt. Endret 27. mars 2020 av fokkeslasken 1 Lenke til kommentar
GaiusMarius Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 storpolitikeren skrev (På 10.10.2019 den 21.45): Hvorfor er det ikke lov? Skal vi ikke ha lov å forsvare oss selv? Det ville ikke vært like lett for tyrannene på Løvebakken å innføre lovene som krenker friheter og undergraver Grunnloven om folket hadde våpen å forsvare seg med. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 (endret) Hvorfor er det ikke bæretillatelse på fullautomatisk i Norge, sikkert som enkelte steder i Texas der du kan ha en kpist i trusa.... Sammen med det herlige gladvold nicket : DEBATTKLOVN..... Hvordan sånn trolling ikke slår uskyldig "HYTTETROLLING", forstår ikke jeg..... Endret 27. mars 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 GaiusMarius skrev (3 timer siden): Det ville ikke vært like lett for tyrannene på Løvebakken å innføre lovene som krenker friheter og undergraver Grunnloven om folket hadde våpen å forsvare seg med. Men totalt usaklige trollere er det visst fortsatt vanskelig å forsvare seg mot det jeg. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 12 hours ago, GaiusMarius said: Det ville ikke vært like lett for tyrannene på Løvebakken å innføre lovene som krenker friheter og undergraver Grunnloven om folket hadde våpen å forsvare seg med. ? Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 16 hours ago, Gouldfan said: Hvorfor er det ikke bæretillatelse på fullautomatisk i Norge, sikkert som enkelte steder i Texas der du kan ha en kpist i trusa.... Sammen med det herlige gladvold nicket : DEBATTKLOVN..... Hva i alle dager prater du om? Hva i svarte har brukernavnet mitt å gjøre med gladvold? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. mars 2020 Del Skrevet 28. mars 2020 debattklovn skrev (26 minutter siden): Hva i alle dager prater du om? Hva i svarte har brukernavnet mitt å gjøre med gladvold? Debattklovn-Fullautomatisk-Gladvold-Troll Jeg tar deg ikke seriøst, og klovn og maskingevær blir jo gladvold... Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 https://www.nettavisen.no/nyheter/frp-topp-per-willy-amundsen-reagerer-kraftig-mot-regjeringen---en-komplett-uholdbar-situasjon/3423947298.html Kriminelle truer nå med å smitte folk med koronavirus ved å hoste på dem. Dette viser hvor tvilsomme moralske karakterer disse personene i samfunnet har, som er hvorfor noen trenger beskyttelse mot dem. Selv midt i en krise oppfører de seg så dårlig. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Og der har debattklovn resatt og byrja posta hysteria igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå