Mads2 Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Jeg skal bytte BSU konto, altså overføre BSU pengene mine til en annen.Men de oppsparte pengene av renter man får 1. januar hvert år, hvor kommer dem? Forsvinner dem, eller kommer de i den gamle BSU kontoen uansett? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Du får med rentene over på den nye kontoen. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 10. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2019 Du får med rentene over på den nye kontoen. Åja, de uopptjente pengene kommer på den nye banken, vet du hvor man kan se dette? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Sist jeg flyttet BSU tror jeg rentene kom litt etter innskuddet var flyttet. Spør banken din for hvordan de gjør det. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 10. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2019 Sist jeg flyttet BSU tror jeg rentene kom litt etter innskuddet var flyttet. Spør banken din for hvordan de gjør det. Okei:) Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Det stemmer at rentene blir flyttet over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå