Omnithunder Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Og den er priset likt med konkurrentene. Xiaomi Mi 9T Pro får du fra Kina for ca kr 3700. Selv med fortollingsgebyr og mva er du godt under i pris. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Og den er priset likt med konkurrentene. Xiaomi Mi 9T Pro får du fra Kina for ca kr 3700. Selv med fortollingsgebyr og mva er du godt under i pris. Antenner, Størrelse., SD kort, Kamera. En god del forskjeller. Og den koster 5.500,- i Norge. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Antenner, Størrelse., SD kort, Kamera. En god del forskjeller. Og den koster 5.500,- i Norge. Antenner? Mener du frekvensbånd? Den har alle bånd som er i bruk i Norge, samt noen til. Og selvfølgelig er den ikke identisk, men fortsatt en konkurrent til langt lavere pris. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Når man først har blitt var med det kommer man til å savne det dersom man går over til en telefon uten. Jeg for min del synes det er utrolig praktisk! Samme med den vesle dioden som angir tapte anrop, nye varsler o.l., savner den på telefonen jeg har nå Enig.Manglende trådløs lading er en dealbreaker for min del. Er egentlig fan av Sony, men trådløs lading er så praktisk at jeg ikke går tilbake til en telefon uten dette. Endret 15. oktober 2019 av KalleKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg