GråGardin Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 (endret) Hei!Jeg er en typisk a4-dame - i slutten av 30-åra, nygift med en flott mann (som desverre ikke spiller BF5) abbonent av "Vi i Villa", kjøper barneklær og vet alltid hvor det er tilbud på agurk. Jeg lever et veldig tradisjonelt, middelklasse liv, der sminke, sengetøy, og den nye kjernefamilien blir diskutert hyppig i mine venninnekretser. Så nå har jeg tatt opp gamer-interessen min igjen. Jeg kjøpte Battlefiel 5 for en uke siden, og er allerede hekta! Men jeg savner (fra min tid i BF2-verden) follk å spille med. Jeg er så langt fortsatt "noob", men lærer fort, og har masse tid til å spille. Spesielt i partallsuker - for ja, du vet, da er ungene borte. Det jeg håper å finne er noen som kan spille med meg i squad, ta meg under ens vinger nå i starten, så jeg får dette litt mer tilbake i fingrene, og etterhvert bare ha det sykt kult "on the battlefield".Håper det er noen her ute som er gira på å spille sammen med meg! Ta kontakt! Endret 10. oktober 2019 av GråGardin 2 Lenke til kommentar
Keegen86 Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Jeg søker også etter andre norske BF5 gamere. Hva er nicket ditt? Det er bare å adde meg på Origin, nicket mitt er Timmern666 1 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Heisann. Jeg er med i en norsk BF klan som har vært aktiv siden 2006(BF2), fremdeles aktiv(BFV). Vi er en hyggelig og dyktig gjeng karer(20-48år) som spiller BFV fast hver fredagskveld, spiller litt i ukedager også. Vi bruker Discord, mic er must! Er bare å prøve oss ut SniperFemDom og Timmern666, bli med i våres platoon! Vi digger folk som har sans for PTFO! Mitt Origin nick: JetzBullet 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Ja det er alltid kjekt med nye potensielle NFN'ere Hilsen NizzenNick: Nizzen-no 1 Lenke til kommentar
skruffy92 Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 Bare å joine oss Origin: Skruffy92 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 (endret) Det jeg håper å finne er noen som kan spille med meg i squad, ta meg under ens vinger nå i starten, så jeg får dette litt mer tilbake i fingrene, og etterhvert bare ha det sykt kult "on the battlefield". Håper det er noen her ute som er gira på å spille sammen med meg! Ta kontakt! Om du ikke har noe imot å snakke engelsk så kan du sikkert join meg og mine venner. Sender deg discord link dersom du er interessert. Endret 29. oktober 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Keegen86 Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Da blir det gaming i kveld! Flere som vil spille sammen? Del nicket deres Lenke til kommentar
The_Voice1 Skrevet 28. juli 2020 Del Skrevet 28. juli 2020 Gjenoppliver denne tråden med mitt nick hvis noen er interessert i å spille sammen Origin: PunisherNOR Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 GråGardin skrev (På 10.10.2019 den 16.14): Hei! Jeg er en typisk a4-dame - i slutten av 30-åra, nygift med en flott mann (som desverre ikke spiller BF5) abbonent av "Vi i Villa", kjøper barneklær og vet alltid hvor det er tilbud på agurk. Jeg lever et veldig tradisjonelt, middelklasse liv, der sminke, sengetøy, og den nye kjernefamilien blir diskutert hyppig i mine venninnekretser. Så nå har jeg tatt opp gamer-interessen min igjen. Jeg kjøpte Battlefiel 5 for en uke siden, og er allerede hekta! Men jeg savner (fra min tid i BF2-verden) follk å spille med. Jeg er så langt fortsatt "noob", men lærer fort, og har masse tid til å spille. Spesielt i partallsuker - for ja, du vet, da er ungene borte. Det jeg håper å finne er noen som kan spille med meg i squad, ta meg under ens vinger nå i starten, så jeg får dette litt mer tilbake i fingrene, og etterhvert bare ha det sykt kult "on the battlefield". Håper det er noen her ute som er gira på å spille sammen med meg! Ta kontakt! Høres trasig ut. Hadde også geima da, men ble aldri A4 9-4 fordi jeg så for en felle det var. Hvilken platform? PC? PS? XB? Jeg er på PS4. evil_bobz Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Akkurat installert BF5 og ikke spilt siden BF2 haha. Luske_LudvigNOR heter jeg på Origin. Spiller PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå