Ernie Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg har forsøkt å forklare det for deg, men jeg kan ikke forstå det for deg. Det må du gjøre selv. Nei, det du har gjort er bare å gjenta påstanden din. Du har ikke utdypet den eller vist til noen som helst andre som deler ditt syn. I tillegg har du kommet med en slengbemerkning om at jeg ikke kan engelsk. Jeg tror det sier sitt her. Du slenger ut et forvrengt syn uten noen som helst som kan underbygge det, og når jeg spør om du kan utdype det så unngår du så godt du kan å svare på det. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Bedre å kunne trekke dårlige slutninger, enn ingen slutninger. Hva med om du prøver å komme med egne meninger, eller er det mer behagelig for deg kun å kritisere andres meninger? Slutt å sitere BBC, om du ikke kan engelsk, for BBC sier det samme som jeg har sagt tidligere i tråden. Og jeg har ikke kommet med noen formening om hvem som bruker telegram. Haha, okay. Jeg kan ikke annet enn å le her. Først sier du altså at BBC sier det samme som du har sagt tidligere i tråden, og så sier du at du ikke har noen formening om hvem som bruker telegram. Ta meg for tredje gang sitere BBC her: HKmap Live gathers reports from chat app Telegram to show users the locations of spots where the police are patrolling and areas where tear gas has been deployed. Dine engelskkunnskaper må være fullstendig fraværende om du ikke skjønner at dette betyr at BBC sier at denne appen henter data fra Telegram. Nå du tidligere har sagt Er det da mennesker som sitter å plotter inn politiets lokasjon? Eller går det automatisk? Hvis HKmap henter data fra Telegram og du mener det er ikke er sivile som rapportere det inn, så er det en ganske enkel logisk slutning at du da indirekte mener at politiet legger ut sin posisjon på Telegram. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg har forsøkt å forklare det for deg, men jeg kan ikke forstå det for deg. Det må du gjøre selv. Trenger nok hjelp til det. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Trenger nok hjelp til det. ...og nok en gang unngår du å bidra med noe av substans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Kina kritiserer sporing, da tror jeg faktisk jeg har hørt alt. Drittland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 ...og nok en gang unngår du å bidra med noe av substans. Er mer substans i det innlegget, enn alle dine tilsammen. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Er mer substans i det innlegget, enn alle dine tilsammen. Spoken like a true troll. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Kina kritiserer sporing, da tror jeg faktisk jeg har hørt alt. Drittland Jepp, klassisk «gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør». Selvsagt er det jo fy-fy når andre legger ut posisjonen til politistyrkene. Bare det å kalle det sporing er jo litt søkt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) Jepp, klassisk «gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør». Selvsagt er det jo fy-fy når andre legger ut posisjonen til politistyrkene. Bare det å kalle det sporing er jo litt søkt. Så du skjønner ikke, at når en app følger med på en strøm, registrerer koordinater og sender ut forandringene i forhold til forrige koordinat, så er det sporing. facepalm... Endret 12. oktober 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå