IBalic Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Når jeg setter opp et LAN-game, så tar jeg bare create game og da skal det være mulig for han andre og se den på listen. Dette er ikke tilfellet hjemme hos meg. Når jeg gjør dette som er beskrevet ovenfor, kommer det ikke noe game på listen til venstre. Noen som vet om mulig(e) årsak(er) til dette?? Dette irriterer meg grusomt skjønner dere... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 noen skudd i mørket 1: dere har vidt forskjellige IP'er (vet noen spill har problemer med dette har ikke testa med warcraft 3) 2: du eller den som har serveren har en brannmur som blokkerer. dere kan prøve å sette IP til automatisk, og deretter restarte pc'ene (måtte iallefall jeg) og slå av brannmurer. det er iallefall de problemene jeg støter oftest på Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Regner med at begge maskinene har samme verson ? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Prøv med statisk ip eller hva d nå heter: Du har ip 1.1.1.1.1.1. så har han 1.1.1.1.1.2 f. eks. Elr noe sånt Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Begge maskinene må ha samme version!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå