AfterGlow Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Rockstar har sluppet mer informasjon, inkludert maskinkrav.Dette blir bedre i PC-versjonen av Red Dead Redemption 2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Det er mye meir enn grafikk og bildefrekvens som må fikses før dette spillet er spillbart. Tviler på Rockstar kommer til å gjøre noe med det, får håpe spillet får mod support. 4 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Hadde dette spillet fått mod støtte, hadde det tatt helt av som skyrim. Kommer ikke til og skje desverre. Lenke til kommentar
Populært innlegg alike Skrevet 10. oktober 2019 Populært innlegg Del Skrevet 10. oktober 2019 Det er mye meir enn grafikk og bildefrekvens som må fikses før dette spillet er spillbart. Tviler på Rockstar kommer til å gjøre noe med det, får håpe spillet får mod support. Ikke spillbare sier du? Jøss, jeg mener da at jeg satt å spilte dette i noen timer i går jeg. Om du har noe å utsette på spillets mekanikker, så vil jeg anbefale deg å lage ditt eget spill isteden for å fortelle andre hvordan de skal lage sine spill ? 17 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Håper det blir lettere å jakte grevling. Jeg satt ei hel natt Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Min personlige erfaring når jeg har prøvd det på PS4 er at det har vært helt greit, når det så kommer til PC forventer man jo litt bedre grafikk og noen forbedringer på noen områder, men jeg gleder meg i alle fall. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Det er mye meir enn grafikk og bildefrekvens som må fikses før dette spillet er spillbart. Tviler på Rockstar kommer til å gjøre noe med det, får håpe spillet får mod support. Hva mener du her? Spilte det ved lansering, og i likhet med millioner (?) av andre storkoste jeg meg gløgg i et par uker. 3 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Håper det blir lettere å jakte grevling. Jeg satt ei hel natt Du satt en hel natt for å jakte en virtuell grevling i et dataspill? Tenk litt over det 5 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Det er mye meir enn grafikk og bildefrekvens som må fikses før dette spillet er spillbart. Tviler på Rockstar kommer til å gjøre noe med det, får håpe spillet får mod support. Hva mener du her? Spilte det ved lansering, og i likhet med millioner (?) av andre storkoste jeg meg gløgg i et par uker. Sammer her. Det var gøy et par uker, så ble det bråstopp og slettet fra ps4. Ble plutselig veldig mett 1 Lenke til kommentar
Skurtnilsen Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Tipper noiz tenkte på den svært merkbare input lagen på over 10 frames. Jeg er uenig i at det gjorde RDR2 uspillbart, men det var definitivt en ripe i lakken på et ellers fantastisk spill. Siktingen i RDR2 var så jævlig sirupstreig at det var nesten umulig å spille det uten å misbruke autoaim knappen. Det skal bli utrolig deilig å spille dette mesterverket på nytt i ekte 4k + HDR og 60 fps med trådløst mus og tastatur sittende i sofaen. Kilde: https://www.gamereactor.eu/red-dead-redemption-2s-heavy-input-lag-measured/ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Håper det blir lettere å jakte grevling. Jeg satt ei hel natt Du satt en hel natt for å jakte en virtuell grevling i et dataspill? Tenk litt over det Meh. Jeg har ikke noe bedre å gjøre 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Eg kjem nok ikkje opp i 4k, men kva kan eg vente med denne PC-en? MSI GTX 970 i5 4690k 3.5GHz 16GB 2400 Mhz Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 I tillegg kan utvikleren opplyse om at PC-versjonen av det særdeles kritikerroste westernspillet får støtte for HDR og ikke minst 4K-oppløsning Så PC versjonen får støtte for HDR når særdeles få monitorer støtter HDR mens X1X versjonen ikke har det når veldig mange moderne TVer støtter HDR? Forstå det den som kan Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 (endret) Ikke spillbare sier du? Jøss, jeg mener da at jeg satt å spilte dette i noen timer i går jeg. Om du har noe å utsette på spillets mekanikker, så vil jeg anbefale deg å lage ditt eget spill isteden for å fortelle andre hvordan de skal lage sine spill Selv om eg ikkje er imponert over gameplayet i RDR2, så har eg aldri påstått eg kunne lage noe bedre selv, heldigvis er det hundrevis av andre developers i verden som kan det, så eg slipper det. Det eneste RDR2 var for meg, var ein fantastisk open world. Gameplay og story var godt under gjennomsnittet. Nå skal det sies at kontrollsystemet nesten garantert er mye bedre på PC, satser på di har lagt denne "Realistiske" input delayen på hylla for PC versjonen. Endret 10. oktober 2019 av Noiz 5 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Smak og behag sikkert men jeg syns gameplayet er noe av det mest realistiske jeg noensinne har sett. Det var så vanvittige mange detaljer fra du plukker opp pistolen til du legger den ned i holstret. Absolutt alt var animert perfekt. Men det igjen betyr at ting ikke skjer øyeblikkelig på en magisk måte som det gjør i 99.9% andre spill Men blir nok langt mer naturlig med mus og tastatur. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Merket aldri noe til noe input lag jeg. Koste meg med spillet og synes det var vel verdt penga. Det er vel det viktigste 1 Lenke til kommentar
disk Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 lurer på hvordan mouselook vil føles. For i GTA5 var det å se seg rundt og sikte med musen ganske forferdelig. Men glad det kommer til pc selv om eg hører mye labert om gameplay Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Var ikke spesielt harde krav på anbefalt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Om du har noe å utsette på spillets mekanikker, så vil jeg anbefale deg å lage ditt eget spill isteden for å fortelle andre hvordan de skal lage sine spill Hva for noe? Så essensielt er all spilljournalistikk verdiløs siden de fleste spilljournalister nok ikke kunne (eller ønsker) å lage sitt eget spill? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Det eneste RDR2 var for meg, var ein fantastisk open world. Gameplay og story var godt under gjennomsnittet. Nå skal det sies at kontrollsystemet nesten garantert er mye bedre på PC, satser på di har lagt denne "Realistiske" input delayen på hylla for PC versjonen. Men hva var det som gjorde at spillet ikke var spillbart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå