Maxbrady Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Hei! Jeg har masse maskiner, tror 6 windows 10 og vil kvitte meg med mange. Men jeg klarer ikke å slette administratoren uansett hva jeg gjør. Og er litt tullete å å forsøke å selge en maskin med en låst admin (meg). Jeg har prøvd mye, men sikkert ikke alt. Prøvde å gå gjennom "command prompt" og brukte "net user administrator /active:no" men der bare med "Systemfeil 5 Har Oppstått". Og der stopper min lille kunnskap om command prompt. Alt jeg vil er å avslutte maskinen for et billigsalg, men jeg har ikke kunnskap for det en gang.. Har slettet alle bilder osv og pløyde gjennom hele "brukere" før det gikk i papirkurv, men jeg skjønner jo at noe ikke burde bare kastes, osv... Er det noen som vet hva jeg gjør feil, ikke gjør eller burde gjøre? Lenke til kommentar
fjs Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Den lokale brukeren "Administrator" kan ikke slettes, bare deaktiveres. Gjør dette istedenfor: https://www.laptopmag.com/articles/reset-windows-10-pc Reset maskinene til en helt clean windows. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Opprett en ny, lokal admin, logg inn på denne og slett din bruker. Sletter du den eneste amdin-brukeren på maskine (din bruker) er det ikke rart det ikke fungerer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå