Gå til innhold

Billigst mulige LCD skjerm

alex100

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er på kikk etter den aller billigste LCD skjermen, som er brukbar, jeg kan få tak i.

Er faren min som skal ha den til en maskin som står på stuen. Han kommer ikke til å bruke den hver dag. Kanskje noen ganger i uken om kvelden. Derfor trengs ikke det så alt for gode specs.

Men er det noen som kan fåreslå den billigste LCD skjermen, som også er brukbar til kontorarbeid. Den skal kobles til en Shuttle tror jeg.

Helst under 3k.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er garantien? Hvem skal reparere hvis den har feil eller mangler.. Det er ikke bare pris du må se på.. For alt vi vet kan denne skjermen være helt elendig.. Og tror jeg rett, så får du vel ikke testet den heller.. MIn erfaring med dagligvare-butikk-elektronikk, er at det stort sett er masse produsert søppel, fulle av mangler.. Sleng på 1500kr til, så får noe du kan stole på!

Lenke til kommentar
Hvordan er garantien? Hvem skal reparere hvis den har feil eller mangler.. Det er ikke bare pris du må se på.. For alt vi vet kan denne skjermen være helt elendig.. Og tror jeg rett, så får du vel ikke testet den heller.. MIn erfaring med dagligvare-butikk-elektronikk, er at det stort sett er masse produsert søppel, fulle av mangler.. Sleng på 1500kr til, så får noe du kan stole på!

Joda. Men de kan jo ikke selge et produkt som ikke funker som den skal osv.

Lenke til kommentar
Trenger absolutt ikke større enn 15".

Ang. Rema 1000 skjermen: Hva er det som gjør at den er så billig?

Jeg ser det er mye usakligheter og fordommer ute å går her...

Rema-skjermen er vel egentlig like bra som tilsvarende LCD-skjermer til ~2500 kr. Merket heter vel "Orion". Spesifikasjonene er altså ikke så gale. Den alve prisen kommer delvis av stort innkjøp og delvis av sponsing fra rema sin side. Rama vil jo markere seg som billig-konkurrent og flesker til med gode tilbud for å få aksept hos kundemassene. Regner ikke med at Rama tjener en krone på datautstyr før om et par år.

Garanti aner jeg ikke, men det spiller jo liten rolle så lenge vi har kjøpsloven og reklamasjonsrett å støtte oss til. Rema har alliert seg med et eller annet IT-selskap som tar seg av all kundebehandling i forbindelse med data-utstyret. Selve butikkene fungerer kun som distribusjonsledd og har ingenting med oppfølging å gjøre. Om man vil reklamere så går all kontakt mellom kunde og selskapet som tar seg av dette.

Rema-LCD'en har vært oppe før her i forumet, søk litt så finner du tråden med spesifikasjoner og uttalelser fra de som har prøvd den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...