alex100 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei. Jeg er på kikk etter den aller billigste LCD skjermen, som er brukbar, jeg kan få tak i. Er faren min som skal ha den til en maskin som står på stuen. Han kommer ikke til å bruke den hver dag. Kanskje noen ganger i uken om kvelden. Derfor trengs ikke det så alt for gode specs. Men er det noen som kan fåreslå den billigste LCD skjermen, som også er brukbar til kontorarbeid. Den skal kobles til en Shuttle tror jeg. Helst under 3k. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 rema 1000 selger en lcd skjerm. den er jo ganske billig da. Ellers kan du jo ta en titt på bruktmarkedet. ellers får du jo ganske billig 15" da. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvor stor skal den være? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jepp: Rema-skjermen! 15" til 1800 kr. Billigere får du det ikke. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jepp: Rema-skjermen! 15" til 1800 kr. Billigere får du det ikke. Men så får du det du betaler for og Sitter her med en Samsung SyncMaster 152v, en veldig fin skjerm spør du meg. Betalte vel 2750kr for den. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Trenger absolutt ikke større enn 15". Ang. Rema 1000 skjermen: Hva er det som gjør at den er så billig? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Den mangler navn ! Ikke kjøp sånt.. Det finns veldig mange gode 15 tommere til rundt 3000. Feks; Lg Ok skjerm BenQ God i test Samsung Kvalitet Sony Tøff! Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hører dere ikke hva han sier? Den 15 tommern til Rema er sikkert helt oK se litt nærmere på den du 1800kr en nesten halv pris av en vanelig 15 Lcd Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvordan er garantien? Hvem skal reparere hvis den har feil eller mangler.. Det er ikke bare pris du må se på.. For alt vi vet kan denne skjermen være helt elendig.. Og tror jeg rett, så får du vel ikke testet den heller.. MIn erfaring med dagligvare-butikk-elektronikk, er at det stort sett er masse produsert søppel, fulle av mangler.. Sleng på 1500kr til, så får noe du kan stole på! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Hvordan er garantien? Hvem skal reparere hvis den har feil eller mangler.. Det er ikke bare pris du må se på.. For alt vi vet kan denne skjermen være helt elendig.. Og tror jeg rett, så får du vel ikke testet den heller.. MIn erfaring med dagligvare-butikk-elektronikk, er at det stort sett er masse produsert søppel, fulle av mangler.. Sleng på 1500kr til, så får noe du kan stole på! Joda. Men de kan jo ikke selge et produkt som ikke funker som den skal osv. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Noen som har specs på denne skjermen? Bilder? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det jo kun snakk om 700kr til så får du en Samsung eller en LG... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Trenger absolutt ikke større enn 15". Ang. Rema 1000 skjermen: Hva er det som gjør at den er så billig? Jeg ser det er mye usakligheter og fordommer ute å går her... Rema-skjermen er vel egentlig like bra som tilsvarende LCD-skjermer til ~2500 kr. Merket heter vel "Orion". Spesifikasjonene er altså ikke så gale. Den alve prisen kommer delvis av stort innkjøp og delvis av sponsing fra rema sin side. Rama vil jo markere seg som billig-konkurrent og flesker til med gode tilbud for å få aksept hos kundemassene. Regner ikke med at Rama tjener en krone på datautstyr før om et par år. Garanti aner jeg ikke, men det spiller jo liten rolle så lenge vi har kjøpsloven og reklamasjonsrett å støtte oss til. Rema har alliert seg med et eller annet IT-selskap som tar seg av all kundebehandling i forbindelse med data-utstyret. Selve butikkene fungerer kun som distribusjonsledd og har ingenting med oppfølging å gjøre. Om man vil reklamere så går all kontakt mellom kunde og selskapet som tar seg av dette. Rema-LCD'en har vært oppe før her i forumet, søk litt så finner du tråden med spesifikasjoner og uttalelser fra de som har prøvd den. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kunne du være snill og legge ut en link i stedefor? Liker ikke søkefunksjonen og jeg har aldri lest innlegg som tar for seg orion-skjermen Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nå har jeg søkt etter: rema-lcd, orion og rema Kun rema som ga noen resultater, dvs alt for mange..... Klarte heller ikke å finne noe der.... Kanskje det er jeg som er blind? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Et søk på "rema1000" og siste 180 dager ga fulltreff med en gang: * flatsjerm fra rema, bra? NB: Ta fordommene fra de som ikke vet noe om skjermen med en klype salt. Hør på de som har testet den (langt ute i tråden) og se på specs. Endret 26. desember 2003 av Simen1 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Støtter Simen1 fullt ut i denne saken her. Simen1 er forøvrig en av de som virkelig har peil på LCD i dette forumet. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Ok. Nå har jeg lest igjennom den andre posten. Tror jeg fåreslår den skjermen til faren min jeg. Den ser jo helt grei ut til desktop arbeid! Får håpe de har den på butikken nå da.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Den var da ikke særlig fristende.. Groenn hadde jo kjøpt den og utifra det han skrev var den jo bare crap! Men for all del, gå å kjøp.. Så kan du jo komme tilbake med full raport Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Den var da ikke særlig fristende.. Groenn hadde jo kjøpt den og utifra det han skrev var den jo bare crap! Men for all del, gå å kjøp.. Så kan du jo komme tilbake med full raport Skrev han det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå