Gå til innhold

Sx1 verdens beste mobil ?

jorn_:-D

Anbefalte innlegg

Nokia 6600

QTek 8080

Siemens SX1

Samsung E700

Nokia N-Gage

Nokia 6800

Nokia 6650

Panasonic X70

SonyEricsson P900

Orange SPV (ikke i norge)

Vodafone (ikke i norge)

Håper dette kun er din personlige mening, og ikke noe du mener gnerelt...

Og; hvilken telefon er Vodafone? Vodafone er jo en av verdens største teleoperatører så vidt JEG vet...

Det er bare min personlige mening, og ja Vodafone er et selskap som lager og selger mobiler og teleopratørselskap.

Nei vodafone lager ikke telefoner, de kjøper enerett til noen telefoner men de lager ikke telefoner selv, og hvor er det blitt av P800 på den listen din?

Det har du rett i, jeg synes det var nok med P900 siden den er en oppgradert versjon av P800.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her skal jeg ramse opp de 10 beste telefonene idag:

Nokia 6600

QTek 8080

Siemens SX1

Samsung E700

Nokia N-Gage

Nokia 6800

Nokia 6650

Panasonic X70

SonyEricsson P900

Vodafone (ikke i norge)

ok, så n-gage og e700 er bedre enn p900? :roll:

Ehhh....jeg har jo ikke satt dem i rekkefølge, så det betyr ikke at P900 er bedre enn N-Gage.

For meg ser det ut som du har satt dem i rekkefølge......SER veldig sånt ut...lol

Det er en annen ting om rekkefølgen har noe å si for rangeringen av telefonene .....Vodafone....hahaha..Den var god.

Habla

Lenke til kommentar
Her skal jeg ramse opp de 10 beste telefonene idag:

Nokia 6600

QTek 8080

Siemens SX1

Samsung E700

Nokia N-Gage

Nokia 6800

Nokia 6650

Panasonic X70

SonyEricsson P900

Vodafone (ikke i norge)

ok, så n-gage og e700 er bedre enn p900? :roll:

Ehhh....jeg har jo ikke satt dem i rekkefølge, så det betyr ikke at P900 er bedre enn N-Gage.

For meg ser det ut som du har satt dem i rekkefølge......SER veldig sånt ut...lol

Det er en annen ting om rekkefølgen har noe å si for rangeringen av telefonene .....Vodafone....hahaha..Den var god.

Habla

Jeg sa JEG IKKE TOK DEM I REKKEFØLGE.

Lenke til kommentar
porsche turbo: :no::laugh::laugh::laugh:

p900

p800

6600

qteck mobsene

sx1

er de beste på markedet i norge pr. dags dato...

e700 er ifølge meg en av de verste. punktum. (nå er vel krigen igang igjen :roll: )

Ja, jeg er enig. E700 er ingen god telefon, ser vi bortifra skjerm og kamera. Ellers stinker den skilpadde-anus, med tanke på hvor lite muligheter den har i motsetning til Symbian, series 60.

Lenke til kommentar
Jeg kan også få deg sperret, hvis du ikke forbedrer oppførselen din.

Neimen. Truer du med utestengelse fordi noen sa noe du ikke tålte? Du er ikke helt riktig. Hvor gammel er du egentlig? Skulle nesten tro du hadde underskudd av IQ. Må si meg enig i det Habla skrev. :thumbup:

Lenke til kommentar

Direkte frekt? Nei, direkte morsomt vil jeg heller si. Er ingenting som er galt med oss. Kanskje du har noen problemer? Du er registrert idag og det første du gjør er å finne emner der PorscheTurbo har postet og truet folk med utestengelse? Jada lykke til da Wille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...