Gå til innhold

Sx1 verdens beste mobil ?

jorn_:-D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er vel andre ting enn kamera viktig i en mobil også... De aller fleste mobilene i japan har f.eks hverken IR eller BT :)

Hvorfor skulle de ikke ha BT eller IR? DE er jo flere tiår foran oss med all teknologi så det hadde vært meget rart om de ikke hadde BT og hvertfall ikke IR...

:thumbup:

En ting til... Siemens sX1 nr. 1 i verden?? peliz!

Endret av Cowbliss
Lenke til kommentar

Flere tiår??? Greit. De ligger forran, men så mye? :roll:

Og alle dere som sier at den er "stygg"! Har dere sett den på noe annet enn bilder? Har dere fikla med den noen timer?? Jeg er en drithappy eier av en sykt bra mobil, (SX1) og jeg finner den stilig! :thumbs:

"Verdens beste mobil" er like dumt som å si verdens beste sang, eller bil osv.. Det er opp til hver enkelt! Hvis du er på utkikk etter en enkel mobil som funker, uten all mulig shit, så er ikke SX1 verdens beste. Men Siemens har laget en mobil som slår de fleste på mange områder, og er en komplett enhet. Jeg er storfornøyd med den stilige tyskeren med geniale taster! (Tar bare litt tid å bli vant til de.. Jeg ble det etter 1 dag.. )

God Jul a!

Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å bruke SX1 mitt tastatur med en hånd...

Det er heller ikke SÅ stor forskjell på størelsen på SX1/6600 og P900, P900 kan du bruke i en hånd med flipp lukket. Vil egentlig påstå at P900 og SX1 er i to forskjellige klasser, men ville valgt P900 over SX1, P900 har vel omtrent alt som SX1 har (utenom innebygd radio) og litt til!

Lenke til kommentar
Man kan bruke en hånd på sx1, har hold den i hånda og tastet litt, og det går hvis man vil......

......få hånden ut av ledd og havne på legevakta innom 10 minutter ja.... :p

men fra tyll til alvor..

ingen slår p900; kraftpakke uten sidemann!

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

jeg tastet litt på sx1 i dag, og ble skuffet!

Jeg trodde egentlig ikke at tastaturet skulle være så dårlig som noen sa, men når jeg prøvde, så syntes jeg det var helt elendig, og det blålyset i knappene synes jeg gjorde det uklart å se hvilket tall som sto på tasten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...