molna Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nå er vel andre ting enn kamera viktig i en mobil også... De aller fleste mobilene i japan har f.eks hverken IR eller BT Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nå er vel andre ting enn kamera viktig i en mobil også... De aller fleste mobilene i japan har f.eks hverken IR eller BT Ikke? Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Nå er vel andre ting enn kamera viktig i en mobil også... De aller fleste mobilene i japan har f.eks hverken IR eller BT Hvorfor skulle de ikke ha BT eller IR? DE er jo flere tiår foran oss med all teknologi så det hadde vært meget rart om de ikke hadde BT og hvertfall ikke IR... En ting til... Siemens sX1 nr. 1 i verden?? peliz! Endret 26. desember 2003 av Cowbliss Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Flere tiår??? Greit. De ligger forran, men så mye? Og alle dere som sier at den er "stygg"! Har dere sett den på noe annet enn bilder? Har dere fikla med den noen timer?? Jeg er en drithappy eier av en sykt bra mobil, (SX1) og jeg finner den stilig! "Verdens beste mobil" er like dumt som å si verdens beste sang, eller bil osv.. Det er opp til hver enkelt! Hvis du er på utkikk etter en enkel mobil som funker, uten all mulig shit, så er ikke SX1 verdens beste. Men Siemens har laget en mobil som slår de fleste på mange områder, og er en komplett enhet. Jeg er storfornøyd med den stilige tyskeren med geniale taster! (Tar bare litt tid å bli vant til de.. Jeg ble det etter 1 dag.. ) God Jul a! Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ikke? Nei, faktisk ikke. Har vel sammenheng med at mobilbruk i japan er mye mer sammensveiset med nettverksfunksjoner. i-mode er forresten noe herk... bruker det endel på jobb (hovedsaklig NEC og Mitsubishi-mobiler) Lenke til kommentar
PorscheTurbo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Siemens SX1 er i langt fra verdens beste mobil, QTek er veldig nær første-plassen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Qtek er laaaaaaaaangt fra førsteplassen. Pføy! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Siemens SX1 er i langt fra verdens beste mobil, QTek er veldig nær første-plassen. Qtek? Næi fysj! Kansje du kan begrunne den..påstanden... Fysj! Internett Explorer? Igjen,fysj fysj,og atter FYSJ! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Qtek: Tja! SX1: Nei! P900: Ja! Endret 9. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ur totally right.. p900 nothing over Lenke til kommentar
Habla Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ser ut som om xonio mener at SE er verdens beste mobilprodusent for tiden. SE har 3 av de første 6 plassene. Ingen over ingen og ingen ved siden av. HablaSE Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Eller man kan bare si at det er opp til hver enkelt hvilken mobil som er best. Personlig mener jeg SX-1.. P900 som noen nevner blir for tungvin og bruke, i og med at man må bruke begge hender for å få skikkelig utnytte av den. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 P900 som noen nevner blir for tungvin og bruke, i og med at man må bruke begge hender for å få skikkelig utnytte av den. Siden mannen har 2 hender og kan bare gjøre en ting om gangen så gjør det ikke noe. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg synes personlig at p900 blir for mye "pda", Sx1 er mere mobil... Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det med at menn kun kan gjøre en ting er ihvertfall noe jeg kun kan når jentene er der. Så får heller de gjøre all jobben. Vi må tross alt betale for dritten deres, og når vi må betale for de jobbe for penga.. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg klarte ikke å bruke SX1 mitt tastatur med en hånd... Det er heller ikke SÅ stor forskjell på størelsen på SX1/6600 og P900, P900 kan du bruke i en hånd med flipp lukket. Vil egentlig påstå at P900 og SX1 er i to forskjellige klasser, men ville valgt P900 over SX1, P900 har vel omtrent alt som SX1 har (utenom innebygd radio) og litt til! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Man kan bruke en hånd på sx1, har hold den i hånda og tastet litt, og det går hvis man vil, men er ikke annbefalt! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 alt går hvis man vil men, vil ikke si at sx1 er verdens beste mobil. har ikke prøvd den men på specs ser jo den bra ut men den er ikke verdens beste mobil for det. p900 er jo god men den er mer en PDA. Godt nyttår Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Man kan bruke en hånd på sx1, har hold den i hånda og tastet litt, og det går hvis man vil...... ......få hånden ut av ledd og havne på legevakta innom 10 minutter ja.... men fra tyll til alvor.. ingen slår p900; kraftpakke uten sidemann! Endret 27. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 jeg tastet litt på sx1 i dag, og ble skuffet! Jeg trodde egentlig ikke at tastaturet skulle være så dårlig som noen sa, men når jeg prøvde, så syntes jeg det var helt elendig, og det blålyset i knappene synes jeg gjorde det uklart å se hvilket tall som sto på tasten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå