jorn_:-D Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) fant denne på siemens sine sider: sakset fra siemens sin hjemme side: SX1 = nr. 1 og best Nå er det offisielt: Siemens SX1 er den beste mobiltelefonen i verden. Xonio, et uavhengig testbyrå for mobiltelefoner og PC-er har kåret vår nye mobile stjerne som den beste på markede. Grunnen til at den utklasset sine konkurrenter er at den er fullpakket med funksjoner. Det var ikke kun MP3-spilleren og radioen som gjorde utslaget, men det at Siemens SX1 er enkel og effektiv å bruke gjorde at den ble juryens favoritt. Greit at den er god, men så god er den ikke! Link til siemens siden der jeg fant det: http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...638_0_0,00.html Endret 26. desember 2003 av jorn_:-D Lenke til kommentar
Errae Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 link til denne testen ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det er det største sprøytet jeg har hørt. Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Prøv Xonio.com. Virker ikke så veldig seriøst på meg... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 på xonio er det bare en flash animation Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 http://www.xonio.com/features/feature_9844203.html Lenke til kommentar
Errae Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 tror nok jeg venter på en skikkelig test Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 "Eigentlich klar: Die Mischung aus den Tugenden von Nokia und Siemens ergibt ein wirklich gutes Handy - das beste, das derzeit angeboten wird. " Jeg vil kalle en test på fire sider ganske skikkelig, men den fikk bare 79% da. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvem kan definere hva "Verdens beste mobil" er? Hadde i det minste SX1 vært liten og ordentlige knapper, så hadde den hvert mye bedre... Har den verdens beste standby tid og eller? Verdens beste skjerm? Verdens beste MP3 spiller osv.. Skjønner du hvor jeg vil hen? Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Og at den er den beste på det tyske markedet, betyr ikke nødvendigvis at den er verdens beste telefon... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 forskjell mellom kvantitet og kvalitet Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 At SX1 havner på toppen er jo helt naturlig. Ingen annen mobil har like mange funksjoner, funker like bra og med et såpass vellykket design. Xonio er kjent for å gi Siemens dårlige tester, så når de plasserer Siemens på topp for en gangs skyld, er det trolig noe i det Legg merke til at man må helt ned til 13-plass for å finne neste Siemens: http://www.xonio.com/features/feature_9652573.html MobilMania.cz er kanskje europas mest annerkjente mobil-webside, også de plasserer SX1 på topp-plass: http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/A...D=6&EXPS=&EXPA= Ikke overrasket at mange her er uenige, men man må legge personlige meninger til side og se på fakta. Dessuten bør man vel egentlig ha brukt hver enkelt av mobilene en måned eller to før man uttaler seg Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg vil poengtere at jeg ikke er uenig i konklusjonen til Xonio, men jeg kan ikke se noe der som betyr at Sx1 er verdens beste mobiltelefon... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg vil poengtere at jeg ikke er uenig i konklusjonen til Xonio, men jeg kan ikke se noe der som betyr at Sx1 er verdens beste mobiltelefon... Javell,kanskje du kan fortelle hvorfor den IKKE er det da? Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Touché Jeg mener bare at jeg er enig i konklusjonen til xonio, som er at den er det tyske (europeiske) markedets beste telefon, men det er et stykke derfra til verdens beste telefon når det finnes land litt lenger øst som har megapixler på telefonene sine og sånn... Ikke at det er rettferdig å sammenligne, men det var ikke jeg som gjorde det heller. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva med Asiaterne's megapixel-telefoner...? Nå vet jeg jeg ikke mye om de, men de er vel ganske gode de også, er de ikke? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, det er ganske latterlig aa si at den er verdens beste mobiltelefon. Skal man foerst finne ut det, maa man gaa ganske i dybden aa sammenligne telefoner som egentlig ikke lar seg sammenligne (GSM vs. WCDMA vs. CDMA osv). Men det aa si at det er den mest funksjonsrike og mest teknologispekkede telefonen paa det europeiske markedet er mer rett. Lenke til kommentar
artigper Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 sykt at en så stygg mobil kan score så høyt... Lenke til kommentar
Superkorn Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Men har de ikke bommet totalt på tastaturet sitt? Blir det ikke et sable rot å skrive meldinger med tastene på siden av mobilen? uff... så leit for den mobilen så virkelig ut som en "killer"! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Touché Jeg mener bare at jeg er enig i konklusjonen til xonio, som er at den er det tyske (europeiske) markedets beste telefon, men det er et stykke derfra til verdens beste telefon når det finnes land litt lenger øst som har megapixler på telefonene sine og sånn... Ikke at det er rettferdig å sammenligne, men det var ikke jeg som gjorde det heller. Joda..men det blir uansett feil og sammenligne med Japan..( de er jo ca et år foran oss i teknologi) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå