G Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) Det aller viktigste blir hvilken pris man må betale for disse 100 poeng eller hva det nå går i. Når man er vant med å ikke betale for Nrk og TV-pakker. Er blitt vant med å ikke bruke så mange timer foran "fordummings-boksen" i måneden. Så må prisnivået for å komme litt inn i det igjen være deretter. Da nytter det ikke med flere hundrelapper i måneden som prisleie. Netflix koster oss lite pr. måned !!! Og dersom man ikke har Telenorfiber, kan man få TV-tilbudet deres om man har Altibox-fiber og vice versa? Endret 17. oktober 2019 av G Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Burde nesten skjønt det ble problemer, som vanlig. Ikke fått alle kanalene jeg valgte (brukt innenfor 100 poeng totalt) Ikke hjulpet å oppdatere programkort heller. Andre her som har støtt på samme? Lenke til kommentar
G Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Dette er en spennende utvikling vi står i: COMPETITION !! Fra artikkelen, denne diskusjonen er basert på: Quote Mange konkurrenter, inkludert Telenor-eide Canal Digital Kabel, har valgt Android TV som operativsystem i boksenene har Telenor valgt Linux. Det fungerer godt, men det gir ikke de mulighetene man har til å hente TV-tilpassede apper fra Android-universet. Og dette må man regne med at er et bevisst valg, for å bremse seerflukten vekk i fra sine egne reklameinntekter de får vi avtaler via de kanalene de tilbyr? Endret 16. januar 2020 av G Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Har fortsatt ikke klart å caste AppleTV+ til Telenorboksen, Philips tv'n eller Shield'n min. Så ikke bare Telenor som går baklengs inn i fremtiden med bremsene på Lenke til kommentar
spetter Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Kampanjeperioden (for bredband og tv kanaler) gikk ut (6 måneder) Ringte telenor og spurte om jeg kunne få en bedre pris en fullpris. Men, neida dem nektet. Sa opp opp tv ab via internett etter det. Etter en liten stund fikk jeg nytt tilbud på epost for dem ville beholde meg som kunde. Da fikk jeg nytt "tilbudet" 1 år fram i tid for bredband og tv. Synd å måtte si opp ab for å få bedre pris. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå