Gå til innhold

NY "17" LCD SKJERM

zwane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ha meg ny lcd skjerm.

Den må ikke koste mer en 4500kr

Vennligst svar kjapt!

Hvorfor ikke denne? iiyama har kommet godt ut i tester jeg har lest. Har riktignok ikke lest test på akkurat denne modellen, men likevel. Lurer på en iiyama selv. :)

Du får den i sort, sølv og hvit. Hvit og sølv var på lager da jeg kikket.

Kan ikke se at det har vært noen prisstigning på denne.

Forøvrig så tror jeg de skjermene som gikk opp før jul, kommer til å gå ned i pris igjen et stykke ut på nyåret.

Endret av olavr
Lenke til kommentar

Produsentene sier at det er mangel på lcd paneler ute i verden, men jeg tror dette er en gimmick for å selge ut de gamle modellene ingen lenger vil ha. Jeg innrømmer at s-ips panel er en mangelvare , men tn + film kan jeg ikke forestille meg er mangelvare. Nye panel fabrikker åpner og produksjonen går for fullt. Jeg tror vi vil se et prisfall på lcd skjermer neste år. De som nå har LCD skjermer tilhører tidlig brukere, dette er en gruppe mennesker som er villig til å betale litt ekstra for en vare. Denne gruppen er snart mettet og vi vil komme til fasen der vi snakker om tidlig majoritet. Denne gruppen er forsiktige og trenger tid. Denne gruppen er vi i nå. LCD produktene skjal vurderes lenge å nøye før de kjøpes. Dermed vil produksjonen ta igjen mangelen av paneler. Sum sumarum tror jeg på bedre produkter til dagens prisnivå, men et stort fall på eldre modeller.

mine tanker da, husk det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...