akelbo Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Skytespillet trenger noen ekstra måneder i ovnen.Doom Eternal-lanseringen flyttes til neste år Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Det er bra. Lommeboka griner allerede på grunn av Red Dead Redemption 2 på pc, Death Stranding og Star Wars: Jedi Fallen Order. Muligens også Luigi's Mansion 3 til Switch. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Helt perfekt, jubel og glede for meg og min backlog Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Helt greit, et spill jeg kommer å kjøpe (med mindre det kommer nyheter som gjør at spillet virker mindre attraktivt.)men har ikke dårlig tid. DOOM 2016 var veldig kult, men det har ikke samme replay value som doom 1/2 (spesielt ikke med brutal doom moden) og det at de går "arena fights" ala pain killer trekker ned. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Litt kjipt, da dette var FPS spillet eg gledet meg mest til etter Diabotical, men får heller gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå