cpy Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei, har et chieftec tower og det har tilrettelagt vifter til hardisken. Skal viften blåse inn på HD`en eller ut fra hardisken gjennom fronten på kabinettet? Lenke til kommentar
>echo< Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har samme kabinett som deg, og skal snart fylle det med vifter. jeg vil tro at viften bør blåse INN på hdd(ene)...? Slik har jeg tenkt å plassere mine vifter: -En vifte inn nederst i kabinettet -En vifte inn på HDD's -En vifte inn i døren -En vifte inn i PSU -To vifter ut bak i kabinett Vil dette funke bra? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Vil dette funke bra? ja da, men prøv å få flere vifter som blåser ut..... Lenke til kommentar
haakka Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 bra å ha en i topp som blåser ut....! som kjent så stiker varm luft.....! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det blir best om du lar det blåse på HDen! Ble i vert fall det hos meg da jeg hadde Chiftec . Du kan jo bare laste ned et eller annet prog som kan lese av temprature på HD da så ser du nå hva som er best (det er ikke alle HDer som har temp avlesning da men) Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Vil dette funke bra? ja da, men prøv å få flere vifter som blåser ut..... er det ikke bra med overtrykk i kabinettet da? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Vil dette funke bra? ja da, men prøv å få flere vifter som blåser ut..... er det ikke bra med overtrykk i kabinettet da? Jo, men da bør du ha filter på viftene. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Vil dette funke bra? ja da, men prøv å få flere vifter som blåser ut..... Det skal flere vifter inn, enn ut ... Overtrykk holder støvet borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå