Anti LFC Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Hei, Jeg har en pc jeg kjøpte på komplett for noen år siden, her er listen over komponenter: link Vil jeg kunne bruke dette kabinettet uten å bytte noen av komponentene? Takker for svar Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Nei. Du må bytte til et mindre hovedkort om du skal få plass i det nye kabinettet. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Sikker? Hovedkortet er av typen Micro ATX. Endret 8. oktober 2019 av Anti LFC Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 og kabinettet er maks støttet mini ITX altså kun 17,5cm x 17,5cm Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2019 Ok, takker. Tar gjerne i mot hjelp til å finne et kabinett i ca samme design som det jeg linket til, som ikke krever nytt hovedkort. Hvis ikke får jeg se meg om etter nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå