Niklasp Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Slik aktiverer du Instagrams nye nattmodus Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Endelig mørk modus i Instagram, men likevel: denne har de ikke jobbet lenge med. Kontrasten mellom den sorte bakgrunnen og den kritthvite skriften er horribel og fryktelig lite behagelig for øynene. Her har de vel primært sett bare byttet ut bakgrunnen uten å gjøre noen andre tilpasninger underveis. Se på Microsoft sine mørkemodus i To-Do eller Outlook, eventuelt Apollo sin Reddit-app....der har de gjort ordentlig arbeid og det synes. Så dette var mørk modus med en bismak. 3 Lenke til kommentar
forduser Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 noen som har fått dette til på p30 pro? Lenke til kommentar
larris Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Funker på min P30 Pro. Veiledning her:https://youtu.be/PiQfI9wcIAk 1 Lenke til kommentar
forduser Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Nop. Fungerte ikke på min p30 pro Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 (endret) NY Tittel: "Slik aktiverer du Instagrams nye nattmodus på iPhone".Jeg ble forbanna når jeg gikk inn hit og senere fant ut at dette kun gjaldt iPhone og ikke Android. En oppførsel jeg kunne forventet av iTAvisen, men IKKE Tek. Edit: iTAvisen var faktisk bedre her med tittelen "Mørkmodus har endelig kommet til Instagram, på iOS og Android". Jeg forsøkte løsningen som ble nevnt i Youtube videoen, men det hjalp ikke. Selv om jeg oppdaterte Instagram til Beta, så fikk jeg ikke noe Dark Mode. The ble nevnt at for å få Dark Mode i instagram, så må man aktivere Dark Mode i Android. Jeg har ingen Dark Mode, men har en Night Mode. Som ikke kan aktiveres fordi jeg bruker en theme. Jeg deaktiverte theme in Galaxy Themes, og kunne nå velge Night Mode, og fikk sådan Instagram i Dark Mode. Endret 8. oktober 2019 av DJViking 4 Lenke til kommentar
jonasbc Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Misledende tittel. På sin plass å endre. Gjelder ikke Instagram generelt dette.Eller tenker dere kanskje mest på å hente klikkene til alle Instagram-brukere? Endret 8. oktober 2019 av jonasbc 3 Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Dere kunne advart oss at dette var til iPhone. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Step en: kjøp iphone... 2 Lenke til kommentar
forduser Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Funker på min P30 Pro. Veiledning her:https://youtu.be/PiQfI9wcIAk så du bløffa? Lenke til kommentar
larris Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) så du bløffa? Nope. Har installert Beta versjonen av Androig 10 og EMUI 10, men vet ikke om det er av betydning. Endret 9. oktober 2019 av larris Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Funker på min Android etter at jeg fikk en oppdatering av appen. Du kan ikke skru det av og på, men det endrer seg automatisk etter om du har lyst eller mørkt tema på. Så grusomt ut. Kjører lyst tema på telefonen istedet, har ikke OLED uansett Endret 9. oktober 2019 av kk75 Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Har den på oneplus 7 pro ? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Ikke var Tek veldig interessert i å oppdatere artikkelen til også inkludere Android... Svært skuffende. Må revurdere mitt betalende abonnement. Lenke til kommentar
forduser Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 så du bløffa? Nope. Har installert Beta versjonen av Androig 10 og EMUI 10, men vet ikke om det er av betydning. beta EMUI ja. kunne kanskje blitt i nevnt i din første post? for den er det ikke mange som bruker uten og hive seg på et ustabilt betaprogram Lenke til kommentar
larris Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 beta EMUI ja. kunne kanskje blitt i nevnt i din første post? for den er det ikke mange som bruker uten og hive seg på et ustabilt betaprogram Som nevnt over her så må dark mode på tlf være aktivert. Funker både min P30 Pro og Note 10 Plus. Lenke til kommentar
forduser Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 beta EMUI ja. kunne kanskje blitt i nevnt i din første post? for den er det ikke mange som bruker uten og hive seg på et ustabilt betaprogramSom nevnt over her så må dark mode på tlf være aktivert. Funker både min P30 Pro og Note 10 Plus. _Husk_ og få med at dette KUN funker på ANDROID 10. Alle med p30 pro kjører foreløpig på ANDROID 9, unntatt de som tar kjangs på og hoppe på beta programmet, og har installert en Prøveversjon av ANDROID 10 (EMUI 10) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Ikke var Tek veldig interessert i å oppdatere artikkelen til også inkludere Android... Svært skuffende. Må revurdere mitt betalende abonnement. Betaler du fortsatt for abonnement her? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Betaler du fortsatt for abonnement her? Hva du mener med fortsatt? Jeg betalte for Tek Ekstra, men ser nå at status der er inaktiv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg