CommanderKeen Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Har da vært de som har hatt de beste kontollene hver gang. Enig her. Sony er viden kjent for å hatt de beste kontrollene og en av grunnene til at de aldri har endret mye på designet av de. Xbox sine syns jeg blir altfor store. Dette er vel strengt tatt kategorisk feil. Jeg har vært PlayStation-spiller hele livet, men å si noe annet enn at Microsoft har de klart beste kontrollene blir feil. Det er allmen oppfatning. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Har da vært de som har hatt de beste kontollene hver gang. Enig her. Sony er viden kjent for å hatt de beste kontrollene og en av grunnene til at de aldri har endret mye på designet av de. Xbox sine syns jeg blir altfor store. Dette er vel strengt tatt kategorisk feil. Jeg har vært PlayStation-spiller hele livet, men å si noe annet enn at Microsoft har de klart beste kontrollene blir feil. Det er allmen oppfatning. Har det vært gjennomført noen større undersøkelse hvor begge har blitt satt opp mot hverandre? En test hvor folk ikke hadde meninger fra før av? 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Enig her. Sony er viden kjent for å hatt de beste kontrollene og en av grunnene til at de aldri har endret mye på designet av de. Xbox sine syns jeg blir altfor store. Mjaa... Nå liker jeg også best Sony sine kontroller, men da PS3 kom og de så og si ikke gjorde noe som helst var det nok flere som foretrakk 360-kontrollene enn PS3. PS4 vs Xbox One stiller seg litt annerledes, men jeg har personlig inntrykk av at sistnevnte har en knepen seier denne generasjonen også. Endret 9. oktober 2019 av Nimrad Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Bedre batterikapasitet og at den ikke står på hele tiden når man streamer/spiller film på disk, hadde vært positivt. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Enig her. Sony er viden kjent for å hatt de beste kontrollene og en av grunnene til at de aldri har endret mye på designet av de. Xbox sine syns jeg blir altfor store. Er det derfor det i alle år har eksistert hundrevis av third party kontrollere og adaptere som mimicer Xbox kontrollerne for å kunne bruke de på andre plattformer mens det nesten ikke eksisterer noen DualShock mimics? Til og med de fleste offisielt lisensierte elite-kontrollerne laget av third parties spesifikt for PS4 har kopiert ergonomien og layouten til Xbox mer eller mindre. DualShock 4 er ekstremt middels og ikke noe mer enn det. DualShock 1-3 er så grusomme på alle måter at de er direkte skadelig for helsa å bruke. Endret 9. oktober 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Har siden x360 likt xbox kontrolleren best. Milevis forran dualshock imo, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Har det vært gjennomført noen større undersøkelse hvor begge har blitt satt opp mot hverandre? En test hvor folk ikke hadde meninger fra før av? Det er helt rett siden Commander Keen sier det er sånn. Den soleklart verste utgaven av Dual Shock finner man på PS3, hvor formen på triggerne fortsatt for meg fremstår som en gåte. Vil man seg virkelig vondt kan man plukke opp den originalen Sixaxis uten rumble og kjenne på skikkelig billig plast. Jeg foretrakk 360 kontrollen forrige generasjon helt klart Men det endret seg denne generasjonen. Da MS utrolig nok greide å gjøre kontrollen sin hakket mindre ergonomisk behagelig i hendene for min del. Endret 9. oktober 2019 av Mala Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Mest spent på kva spel dei respektive konsollane får eg. Om trenden frå dagens generasjon fortsetter så er sjansen framleis stor for at det blir PS5 + PC. Cyberpunk 2077 er allerede bekreftet til neste generasjon, og det er 90% sjanse for at TLOU2 kommer på PS5. Horizon 2 vil nok være PS5 også. Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Har da vært de som har hatt de beste kontollene hver gang. Om man liker krampe i fingrene. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Har da vært de som har hatt de beste kontollene hver gang.Om man liker krampe i fingrene. Dette er personlig preferanse. Ikke alle har samme fingre. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Om man liker krampe i fingrene. Har spillt tusenvis av timer, fra ps1-4 økter på over 12 timer om gangen. Har aldri hatt noen form for krampe i fingrene, så vet ikke helt hva du sikter til her. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Med plasseringen til d-pad på Xbox Controller blir det i alle fall krampe. Bruker gamepad kun på spill med digital input. Sitte i 10-12 timer med tommelen i rar vinkel, nei takk. Endret 9. oktober 2019 av BadCat Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Med plasseringen til d-pad på Xbox Controller blir det i alle fall krampe. Bruker gamepad kun på spill med digital input. Sitte i 10-12 timer med tommelen i rar vinkel, nei takk.Da skjønner du at vi andre ikke vil ha stikka på samme plassen 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 hvem i alle dager har tid til å sitte spille konsoll i 10-12 timer i strekk! 3 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 hvem i alle dager har tid til å sitte spille konsoll i 10-12 timer i strekk! De fleste jobber vel bare 8 timer i døgnet? Da har du god tid til å spille i 10-12 timer før du må på jobb igjen. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Da skjønner du at vi andre ikke vil ha stikka på samme plassen Kun de som er for dumme til å bruke mus og tastatur til slike formål. hvem i alle dager har tid til å sitte spille konsoll i 10-12 timer i strekk! De som har spill som jobb. Endret 9. oktober 2019 av BadCat Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 De fleste jobber vel bare 8 timer i døgnet? Da har du god tid til å spille i 10-12 timer før du må på jobb igjen.God er vel å ta i ? 4 timer igjen til reise til/fra jobb, personlig hygiene, mat og søvn. Tøft liv! 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Kun de som er for dumme til å bruke mus og tastatur til slike formål. Ikke det dummeste jeg har sett deg skrive, men fortsatt ganske dumt. 4 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Med plasseringen til d-pad på Xbox Controller blir det i alle fall krampe. Bruker gamepad kun på spill med digital input. Sitte i 10-12 timer med tommelen i rar vinkel, nei takk.Da skjønner du at vi andre ikke vil ha stikka på samme plassen Har ingen problemer med stikkene på Playstation sine kontrollere, ettersom de blir plassert rett under tomlene mine når jeg holder kontrollerne. Kan fortsatt ikke skjønne hva som skal være fordelen med asymmetriske design. Det store problemet med Xbox kontrollerne, de nye, er plasseringen av bumperne. De er alt for langt opp og frem til at man kan nå dem uten å løsne grepet på kontrollerne. (Har latt flere personer prøve, og ingen nådde dem med et normalt grep) Lenke til kommentar
missi Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Kom igjen Sony! Pengene står på konto og bare venter! Hvor tidlig kan en forhåndsbestille mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå