Sebastian Storvik Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Telenor varsler ny TV-hverdag for 560 000 kunder [Ekstra] Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Kommer det da også T-We app tiln Apple TV og Android TV(Shield)? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Kanskje eg kan få brukt pengane som går til kabel-TV på noko me faktisk brukar då. Me har obligatorisk abonnement gjennom burettslag, men ser aldri på TV. Om eg kan bruka 60 poeng på HBO så er det ei straumeteneste mindre å betala for. Skulle gjerne sett Netflix der óg. 1 Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Kommer det da også T-We app tiln Apple TV og Android TV(Shield)? Jeg kan ikke svare for Android TV(Shield), men Apple TV (vel i det minste 4k versjonen) har hatt det en god stund, det ville forbsuse meg om andre utgsver som også kjøtet TV os ikke har den samme appen, men kan ikke si noe sikker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå