OHJohansen Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Avslørt av skjermbilde på Apples egne nettsider.Apple Watch kan få søvnmåling Lenke til kommentar
kristia Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 For meg ser det meir ut som om det er "Leggetid-funksjoen" fra Klokke-appen på iPhone, som kjem over til Apple Watch. Lenke til kommentar
tore_uio Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Hvis klokken har oppgitt batterilevetid på 18 timer, så må vel natten brukes til lading for de fleste? 5 Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Skjønner ikke poenget med søvnmåling når den må lades hver natt... 5 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Hvis klokken har oppgitt batterilevetid på 18 timer, så må vel natten brukes til lading for de fleste? Er jo bare å kjøpe en egen for bruk om natta, da.. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Fit Bit Ionic har kjempe bra søvnmåling. 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Dette er vel det eneste jeg savner (av ting klokken potensielt kan kunne) akkurat nå. Ville vært perfekt å få! Lenke til kommentar
missi Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Hvis klokken har oppgitt batterilevetid på 18 timer, så må vel natten brukes til lading for de fleste? Nei, jeg lader den annen hver dag. Da som regel mens jeg er i dusjen og kler meg etterpå. Det er nok for å gi gass i et drøyt døgn til. 3 Lenke til kommentar
missi Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Skjønner ikke poenget med søvnmåling når den må lades hver natt... Den må ikke lades hver natt. Kilde, jeg eier en og bruker den hver dag. 2 Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Nei, jeg lader den annen hver dag. Da som regel mens jeg er i dusjen og kler meg etterpå. Det er nok for å gi gass i et drøyt døgn til. Serie 5 må desverre lades en gang i døgnet. Series 3 og Series 4 hadde mye bedre batterilevetid og holdt for meg med lading under morgenstellet. Series 5 klokka mi må lades minst en time i døgnet. Hvis jeg slår av AOD funksjonaliteten så holder det med en halvtime under morgenstellet for denne også. Min anbefaling er at hvis du har en series 4 så ville jeg ikke oppgradere så fremt AOD ikke er noe du bare må ha. Jeg klarer meg fint uten men det gjør desverre at den største grunnen til å påågradere ikke er vert det lengre. Lenke til kommentar
MsSupporter Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Dette er vel det eneste jeg savner (av ting klokken potensielt kan kunne) akkurat nå. Ville vært perfekt å få! Kjøp deg en Fitbit Versa! 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 For meg ser det meir ut som om det er "Leggetid-funksjoen" fra Klokke-appen på iPhone, som kjem over til Apple Watch. Skjermbildet er naturlig nok fra leggetid-funksjonen, men det er referansen til "Sleep app" som er interessant her. Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Hvis klokken har oppgitt batterilevetid på 18 timer, så må vel natten brukes til lading for de fleste? Vet ikke med andre, men jeg sporer søvn med sleeptracker, og jeg lader klokka på kontoret (jobb), mens jeg er stasjonær. Lenke til kommentar
Voodoo666 Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg har brukt Autosleep i lang tid på både series 2, og nå series 4. Det fungerer helt utmerket, og sammen med Heartwatch er det enda bedre. Har ikke noe behov for en egen Apple søvnapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå