chrhans03 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Hei, jeg lurer på om jeg burde kjøpe ktm duke 390 2020 eller Yamaha mt 03 2020. Liker utseende på duke 390 best men duke har dårligere kvalitet enn Yamaha, og duken er bare 1 sylindret mens mt 03 har 2 (liker 2 sylindret bedre) og duke koster ca 8.000kr mindre Lenke til kommentar
fjs Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Nå har du laget 3 like tråder. Kjøp den du liker best. 1 Lenke til kommentar
chrhans03 Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2019 Nå har du laget 3 like tråder. Kjøp den du liker best. Spørr jo fordi jeg er usikker, og lurer på andres meninger Lenke til kommentar
fjs Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Spørr jo fordi jeg er usikker, og lurer på andres meninger Og det er helt greit, men du kan fortsette i en av de samme trådene du allerede har laget. Jeg hadde gått for Yamaha, men det er fordi jeg har hatt Yamaha selv og er nok litt biased Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Skulle jeg bare valgt noe utifra luften hadde jeg og gått for Yamaha. Men det er fordi jeg har eid en MT09; så på samme vis som fjs, er jeg kanskje litt partisk. Enten velger du ut fra dagsfølelsen, eller så gjør du det aller beste. Prøvekjør begge! Kan hende du foretrekker en sylinder over to, kanskje motsatt. Kanskje føles Duken for nykkete og ujevn, ellers så føles den som en helt annen verden enn MT'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå