muffe Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kjøpte i oktober et Sapphire Radeon Atlantis 9600 Pro VIVO skjermkort. Viften på dette har nå begynt å bråke og skramle noe helt forferdelig. I dag vilole den ikke starte på første forsøket heller. Måtte boote 3 ganger før den startet. Dette er det eneste AGP skjermkortet jeg har som er brukbart, og jeg er avhengig av denne PC-en. Er det noen som har erfaringer med komplett og returer? Er det mulighet for at komplett kan sende meg ny vifte/skjermkort FØR jeg leverer inn det gamle? Slik at jeg ikke blir sittendes uten PC? På forhånd takk. PS: Er det noen som har hørt om vifteproblemer med Sapphire?' Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ring dem og forklar situasjonen. Det kan godt hende at de er villige til å sende deg en ny skjermkortvifte. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Hva er mest sannsynlig: Nytt skjermkort, eller ny vifte? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvis jeg ikke har hørt helt feil får du tilsendt en ny vifte fra Komplett med en gang. Og de ser helst at du lar være å retunere den gamle så de slipper bryet i heletatt. Høres bra ut hva? En sånn vifte koster ikke frimerkene en gang.. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvis jeg ikke har hørt helt feil får du tilsendt en ny vifte fra Komplett med en gang. Og de ser helst at du lar være å retunere den gamle så de slipper bryet i heletatt.Høres bra ut hva? En sånn vifte koster ikke frimerkene en gang.. Hvis han skifter vifta selv er garantien dø. Så jeg skjønner ikke helt den der. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Høres bra ut hva? En sånn vifte koster ikke frimerkene en gang.. Hvis han skifter vifta selv er garantien dø. Så jeg skjønner ikke helt den der. Tror du at han ikke får tilsendt enda en vifte om den nye skulle knurre?Han mister garantien hvis han setter på noe annet enn det han får beskjed om. Du behøver ikke kunne trafikkreglene, bare du forstår dem. Endret 27. desember 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Høres bra ut hva? En sånn vifte koster ikke frimerkene en gang.. Hvis han skifter vifta selv er garantien dø. Så jeg skjønner ikke helt den der. Tror du at han ikke får tilsendt enda en vifte om den nye skulle knurre?Han mister garantien hvis han setter på noe annet enn det han får beskjed om. Du behøver ikke kunne trafikkreglene, bare du forstår dem. Sant det der. Men hvis han setter på vifta feil, men samme det. Skjønner poenget. Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Tror du må sende det inn og så skifter de vifte for deg... Kortet fungerer jo Har sapphire radeon9600 pro fireblade selv.. ingen vifte problemer.. Har hatt den av og på ved flere anledninger.. ser ganske robust ut og kjøler bra Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 et erstatningskort hadde nok godt om du kjøpte i butikk da de har kortet som er ødelagt som sikkerhet for at du ikke skal ta med deg det tragiske kortet du ville få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå